piątek, 18 listopada 2011

Stosik nr 1 :)

Czas na znany Wam pewnie z innych blogów czytelniczych stosik książkowy. Mój jest mały, ale to dlatego, że nie mam zbyt wiele czasu na czytanie (przygotowuję się do próbnych egzaminów gimnazjalnych...). Przepraszam również za jakość zdjęcia, postaram się to poprawić w przyszłych stosikach, które, mam nadzieję, pojawią się niedługo :).
A tak przy okazji, zmieniłam trochę "image" bloga, moim zdaniem ten jest ładniejszy :)

A OTO STOSIK:
OD GÓRY:
1. Gdy moja śliczna śpi, Mary Higgins Clark - kryminał z biblioteki. Już nie mogę się doczekać! :)
2. Z kim płaczą gwiazdy, Ewa Barańska - z biblioteki.
3. Matilda, Roald Dahl - od koleżanki. Wersja angielska, wprawdzie trochę streszczona. Pamiętacie pewnie, bo już wspominałam o tym, że tłumaczę.
4. Naznaczona, P.C.Cast + Kristin Cast - moja własna. Czytałam, ale mam zamiar to zrobić jeszcze raz. Dobrych książek nigdy za wiele!
5. Gone. Zniknęli. Faza pierwsza: niepokój, Michael Grant - moja własna. Dostałam od Mamy na urodziny ponad rok temu, a nadal nie przeczytałam :) Przeleżała gdzieś na półce, zapomniana. Może wreszcie uda mi się po nią sięgnąć...

To nie wszystkie książki, które zamierzam przeczytać w najbliższym czasie. Jak już wspominałam, wybieram się w sobotę... czyli jutro... do salonu Empik na książkowe zakupy. Mam w planach "Monster High, Upiór z sąsiedztwa", "Anielski ogień" lub "Bogini oceanu". Jestem rozdarta - co wybrać? Zastanawiam się nad pierwszą i trzecią - na drugą po przeczytaniu recenzji z innych blogów częściowo straciłam ochotę...
No nic. Pójdę, zobaczę, wybiorę. A na razie pozdrawiam Czytelniczki i Czytelników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)