wtorek, 29 listopada 2011

Stosik nr 2 :)


OD GÓRY:
1. Nigdy w życiu!, Katarzyna Grochola
2. Zdążyć przed pierwszą gwiazdką, Katarzyna Grochola
3. Oskar i pani Róża, Eric-Emmanuel Schmitt (coś mnie podkusiło po TOP 10, żeby przeczytać to jeszcze raz...)
4. Herbata szczęścia, Agnieszka Grzelak (i to również czytałam, lecz zbyt dawno, by pamiętać dokładnie treść. Tak więc dla odświeżenia pamięci... :))
5. Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie, Małgorzata Gutowska-Adamczyk (zrecenzowałam już jedną książkę tej autorki - "13 Poprzeczną", patrz TUTAJ)
6. Dom nad rozlewiskiem, Małgorzata Kalicińska

A w tle moja ukochana maskotka - miś Pusia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)