niedziela, 13 listopada 2011

Upiorna rodzinka. O rety, ukradli mi gacie!

Klara Maciejewska - "Upiorna rodzinka. O rety, ukradli mi gacie!", Wydawnictwo Dolnośląskie

Jeśli wydawało się wam, że to właśnie wy macie koszmarną, upiorną rodzinkę z piekła rodem to... tak się wam tylko wydawało! Poznajcie Witka, Grzędziuszkę, Mamusię i Tatusia - czyli tytułową upiorną rodzinkę. Niby są normalni - wstają rano, jedzą śniadanie, dzieci idą do szkoły, a rodzice do pracy... No właśnie - tak naprawdę nie idą do żadnej pracy. Prowadzą pensjonat... w którym straszy. A dzieci pomagają im w tym.

I tak mamy na przykład Wesoły Pokoik w pensjonacie. Jego nazwa jest jednak bardzo myląca, bo pokoik ani trochę nie jest wesoły - dzieci robią sobie żarty z pana Bizona, który w nim zamieszkuje i stąd mamy tytuł szóstej części serii o upiornej rodzince - "O rety, ukradli mi gacie!". Teraz zgadnijcie, kto te gacie ukradł :).

Oprócz tej mamy jeszcze trzy równie śmieszne historie.

2 komentarze:

  1. Książkę posiadam i bardzo lubię. A co do twojej opinii to szczerze mówiąc nie wysiliłaś się za bardzo, bo tylko przpisałaś skrót z książki, no ale jak kto woli. Ja bym wolała poznać twoją opinię na temat książki i twoje refleksje, ewentualne zastrzeżenia. Teraz spojrzałam na twoje aktualne opinie i są jak najbardziej w porządku. Widać, że te pierwsze recenzje nie są idealne, ale początki muszą być trudne :P ogólnie spoko blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, moje początki w recenzowaniu nie były zbyt udane ;)

      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)