poniedziałek, 19 grudnia 2011

Mój dzień w książkach - zabawa u Lirael


Lirael zaprosiła blogowiczów (i nie tylko) do niezwykłej zabawy podsumowującej rok 2011. Podaną historię należy uzupełnić tytułami przeczytanych w tym roku książek.

Mój dzień w książkach
Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Mój dzień w książkach
Zaczęłam dzień (z) dziesięcioletnią rozwódką.
W drodze do pracy zobaczyłam upiorną szkołę
i przeszłam obok ulicy Strachu,
żeby uniknąć zemsty,
ale oczywiście zatrzymałam się przy 13 poprzecznej.
W biurze szef powiedział: żegnaj, Jaśmino.
i zlecił mi zbadanie Madagaskaru.
W czasie obiadu z Oskarem i panią Różą
zauważyłam notatnik sfrustrowanej nastolatki
pod megabombową machiną czasową .
Potem wróciłam do swojego biurka na końcu świata.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam wyspę Nim
ponieważ mam dom na Zanzibarze.
Przygotowując się do snu, wzięłam straszliwego śniegowego potwora
i uczyłam się szeptem,
zanim powiedziałam dobranoc, słonko .

Hahaha, ale się uśmiałam, tworząc tę historyjkę. Wcale nie było to łatwe. Wiele książek czytałam dawno, ale przypomniałam sobie, że zapoznałam się z niektórymi ponownie w tym roku, więc chyba zasad nie złamałam ;-) Mam nadzieję, że moja historyjka wywoła u Was przynajmniej uśmiech, a jeśli będziecie łapać się za brzuchy ze śmiechu, to będzie to dla mnie bardzo miłe :-) Podzielcie się wrażeniami w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne :) Zaintrygowała mnie zwłaszcza "megabombowa machina czasowa" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha! Fajna na historyjka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością historia wyszła dość zabawna:P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)