piątek, 30 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011

Prawdopodobnie jutro nie będę miała czasu na zrobienie podsumowania tego roku, tak więc piszę to już dziś. Moja przygoda z Bloggerem rozpoczęła się piątego listopada 2011, a więc stosunkowo niedawno, bo półtora miesiąca temu. Niestety, pomimo usilnych starań nie udało mi się nawiązać współpracy z żadnym portalem czy wydawnictwem (oprócz tego, że założyłam konto w serwisie Lubimy Czytać), ale myślę, że na to jeszcze przyjdzie czas ;)
 A teraz pora na swoiste podsumowanie :)
Liczba książek przeczytanych: 90
Liczba książek zrecenzowanych: 40
Liczba odwiedzin na blogu: 825 (wow, to naprawdę niesamowite! W tak krótkim czasie!)
Liczba komentarzy: 35
Liczba obserwatorów: 12

Oprócz polskich bloggerów miałam gości również z Francji, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Rosji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Mołdawii i Ukrainy. Największą liczbą wyświetleń może poszczycić się post Moje TOP 10 świątecznych filmów.

To chyba tyle... Jestem zadowolona - prowadzę bloga tak krótki okres, a wyniki są naprawdę imponujące! Dziękuję Wam za to! ;*

Wszystkim chciałabym złożyć życzenia: Szampańskiego sylwestra (znajdźcie choć minutę na książkę ;-)), dobrej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

5 komentarzy:

  1. Naprawdę imponujący wynik - zwłaszcza, że osiągnięty w tak krótkim czasie. Powodzenia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w następnym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu sukcesów. Spełnienia wszelkich marzeń. Szczere gratulacje :) blog bardzo miło się odwiedza :)
    Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje podsumowanie robi wrazenie! Zycze jescze wyzszych wynikow w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję! :D Bardzo mi miło, że życzycie mi powodzenia i lubicie odwiedzać mojego bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)