środa, 4 stycznia 2012

Stosik nr 3 :)

Postanowiłam zmienić nieco zasady publikowania na blogu moich stosików i od tej pory będę zamieszczać tylko te, które zawierają książki, które przeczytałam. Ewentualnie zdobycze książkowe, na przykład podczas wycieczki do księgarni lub Empiku :)

Dzisiejszy stosik przedstawia zatem książki, które przeczytałam i zrecenzowałam na blogu ostatnio (dodałam także linki, w razie gdyby chcielibyście zapoznać się z daną recenzją ;)). A OTO ON:


OD GÓRY:

Niedługo pojawią się kolejne recenzje, być może najpierw innych części o Koszmarnym Karolku, ale postaram się o coś z literatury "bardziej ambitnej" czyli dla starszych czytelników :)
Bardzo też proszę o klikanie w banerki umieszczone po prawej stronie - odnośniki do stron http://www.pustypokoj.pl i http://www.pustamiska.pl - każde kliknięcie na te strony, a następnie na link umieszczony na nich (nieco niżej, pod reklamą) to pomoc zwierzętom w schronisku i dzieciom z domów dziecka. Z góry bardzo Wam za to dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik. :-) I ta Naznaczona... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny stosik :) Dużo radość z lektury i czasu na nią też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły stosik :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)