czwartek, 26 stycznia 2012

Stosik nr 4 :)

Przyszedł czas na kolejny stosik. Pisałam, że będę prezentować książki, które ostatnio przeczytałam wraz z linkami, byście szybciej mogli znaleźć interesującą Was pozycję, ponieważ zdarza mi się nie przebrnąć przez wszystkie sfotografowane książki (albo dana pozycja jest nudna, albo nie mam czasu lub też zainteresowanie wzbudza inna). Ale w dzisiejszym stosiku przedstawiam i książki, które przeczytałam i te, które przeczytam w najbliższym czasie. Będę miała duuużo czasu, ponieważ od soboty mam ferie :-)


OD GÓRY:
1. Helen Fielding - "Dziennik Bridget Jones", z biblioteki szkolnej
2. Lurlene McDaniel - "Najpiękniejszy dar", z biblioteki osiedlowej
4. Małgorzata Cichalewska - "Lato Joanny", z biblioteki szkolnej
5. P.C.Cast i Kristin Cast - "Dom Nocy. Wybrana", moja własna
6. Naomi Novik - "Smok jego królewskiej mości", pożyczona od przyjaciółki
7. Cassandra Clare - "Mechaniczny Anioł", z biblioteki szkolnej
8. Kate DiCamillo - "Dzielny Despero", pożyczona od przyjaciółki
9. Pierdomenico Baccalario - "Century. Miasto Wiatru", moja własna

A'propos ostatniej pozycji - dziś byłam w Biedronce i zakupiłam tę książkę na zimowej wyprzedaży (książki po 9,99 złotych - naprawdę świetna okazja, ale nie wiem, czy jeszcze znajdziecie coś ciekawego, bo w tej, w której kupowałam ja, były już pustki). Potem okazało się, że Century. Miasto Wiatru to trzecia część cyklu ;) No nic, może gdzieś zdobędę pierwsze dwa tomy. 
 A czy Wy czytaliście tę książkę lub którąś z wymienionych w stosiku? Chciałabym poznać Wasze opinie, więc mile widziane linki lub po prostu wrażenia w komentarzach :-)
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Świetny stosik :) Czytałam Wybraną i podobała mi się (wiem, dziwne ;d). A ostatnia pozycja mnie interesuje jak i cała ta seria, bo Ulyssesa Moore uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulysses Moore znam ze słyszenia, podobno baardzo dobry cykl :) Sięgnę więc gdy tylko nadarzy się okazja.

      Usuń
  2. Świetny stosik. Nie znam tej ostatniej pozycji. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mechaniczny Anioł bardzo mi się podobał. Super stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jak na razie, bo jeszcze nawet nie zaczęłam czytać, podoba się okładka :) Hehe, ten mężczyzna na niej przedstawiony przypomina mi Adama Lamberta.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Miły stosik:)
    Tez muszę zajrzeć do Biedronki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanych zakupów :)

      Usuń
  5. Całkiem fajne zdobycze:) Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nic z tego stosiku jeszcze nie czytałam ale Tobie życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie pozycje mam, a czytałam "Dzielnego Despero". Jest świetny, bardzo Ci go polecam. Śliczny stosik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Dzielny Despero" to rzeczywiście świetna książka, bardzo mi się podobała :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. "Dziennik ..." i "Lato Joanny", obie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lato Joanny" bardzo ciekawe, natomiast "Dziennik Bridget Jones" już zaczęłam czytać i zapowiada się interesująco. I zabawnie przede wszystkim! :)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)