niedziela, 26 lutego 2012

Stosik nr 5 i 6 :)

I nadszedł czas na stos. Na dwa tym razem. Postanowiłam podzielić ostatnio zdobyte w ten czy inny sposób czytadła na dwie sterty, które teraz Wam zaprezentuję. Oto i one:

STOS WAMPIRZY


Opanowany całkowicie przez wampiry, więc jakże inaczej mógłby się nazywać ;) Od dołu:
# Stephenie Meyer - Drugie życie Bree Tanner (moja własna, niebawem recenzja)
# Alexandra Bullen - Złudne marzenia (z biblioteki)
# Alyson Noel - Ever (od przyjaciółki - R.)
# P.C. Cast, Kristin Cast - Osaczona (jak wyżej)
# P.C. Cast, Kristin Cast - Kuszona (jak wyżej)

STOS JĘZYKOWO - KOBIECY


"Kobiecy" - bo przedstawione w nim książki nadają się głównie dla płci żeńskiej (no może poza "Pajęczyną Charlotty"). Językowy - same widzicie ;) Od dołu:
# Kay Cassidy - Stowarzyszenie Kopciuszków (z biblioteki)
# E.B. White - Pajęczyna Charlotty (z biblioteki)
# Sophie Kinsella - Świat marzeń zakupoholiczki (jak wyżej)
# Helen Fielding - Rozbuchana wyobraźnia Olivii Joules (jak wyżej)
# Język angielski. 20 minut każdego dnia - efekt maminych zakupów w Biedronce
# Słownik Plus angielsko-polski, polsko-angielski - jak wyżej.

Oprócz wymienionych w stosikach pozycji, wciąż dochodzą nowe, więc nie zdziwcie się, jeśli pojawi się recenzja książki nie zamieszczonej na zdjęciu. A Wy - czytałyście może cokolwiek z danego stosiku? Jak Wasze wrażenia?

15 komentarzy:

  1. "Pajęczynę Charlotty" sama chętnie bym przeczytała:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki. Gratuluję stosiku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Rozbuchaną wyobraźnię.." kiedyś na wakacjach nad morzem. Fajna, lekka i przyjemna. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twojego wampirzego stosika czytałam wszystko i bardzo podobały mi się te ksiązki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze widzieć taką rekomendację! :D

      Usuń
  5. Ja bardzo chętnie piszę się na pozycje językowe. I "Pajęczynę Charlotty".

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Drugie życie Bree Tanner" i podobała mi się bardziej niż cała seria Zmierzch razem.:D Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Co do "20 minut...", to mam takie wydanie, ale do nauki niemieckiego. Jak dla mnie, to rozwiązanie dla zupełnych początkujących, dlatego przy nauce niemieckiego mi się nie przydało. Tak samo byłoby przy angielskim, jednak jestem ciekawa Twoich wrażeń na temat tego samouczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo coś o nim napisać :)

      Usuń
  8. Czytałam "Drugie życie Bree Tanner" , " Rozbuchana wyobraźnia Olivii Joules" i " Świat marzeń zakupoholiczki". Książki w porządku, ale na jeden wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ever" była bardzo przyjemna, chociaż potem jak dla mnie było coraz gorzej.. zastopowałam tą serię po przeczytaniu 3 części. Ale Dom nocy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z serią "Ever" dopiero zaczynam swoją przygodę, zobaczymy, czy mnie porwie, czy wręcz przeciwnie. Możliwe, że nawet 3 części nie przeczytam, albo, że przeczytam wszystkie - ale to się jeszcze okaże :)

      Usuń
  10. Piękny stosik ;) O promocji językowej w Biedronce pisałam też u siebie w notce poświęconej nauce języków obcych. Cieszę się, że widzę te książki w stosikach (nawet jeśli ktoś zupełnie przypadkiem na nie trafił).
    Zapraszam do siebie na notatki wskazane z nauką języków obcych, może coś się przyda ;) Jedna jest o czasopismach dla uczących się (np English matters), a druga o najciekawszych słownikach online (darmowych). Linki w zakładce "Języki Obce"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super! Właśnie czegoś podobnego szukałam po tym, jak się natknęłam na drugi blog Klaudyny o nauce języków. Dobrze się składa, że i Ty coś o tym piszesz, chętnie zajrzę!

      Usuń
  11. Ja czytałam z pierwszego stosiku "Kuszoną" "Osaczoną" "Ever" z drugiego nic. Czekam narecenzję.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)