czwartek, 1 marca 2012

Lutowe podsumowanie

Mamy marzec - ależ ten czas szybko zleciał! Mimo, że dostaliśmy jeden dzień "gratis", to jednak luty minął szybko. W związku z tym przyszedł czas na kolejne podsumowanie.

Liczba książek przeczytanych: 12
Liczba książek zrecenzowanych: 14 (z czego 2 czytane dawno)
Liczba przeczytanych stron: 2545
Średnia stron dziennie: około 88
Liczba wyświetleń stron (luty): 2010
Najlepsza książka miesiąca: P.C.Cast i Kristin Cast - "Nieposkromiona"
Najgorsza książka miesiąca: najniższą ocenę w lutym otrzymała "Ucieczka z innego świata" Andrzeja Gumulaka, ale dodałabym tu również "Pamiętnik księżniczki 4 i 1/2" Meg Cabot.
Wygrane: zupełnie się nie spodziewałam, że tak dopisze mi szczęście... Dziś przyszła paczka od Vivienne:


a na przesyłkę od Vivi22 cierpliwie czekam :)

Cóż, pochwalić się zbyt nie mogę, ale i tak jestem zadowolona ze swojego wyniku :)

11 komentarzy:

  1. Luty i tak jest najkrótszy, czym się tłumaczę, bo nie popisałam się w tym miesiącu... No le cóż, mogę Ci tylko pogratulować i życzyć miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki! Gratuluję wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa książki, którą otrzymałaś. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo przeczytać :) Tyle książek w kolejce...

      Usuń
  4. A u mnie luty nie był zbyt dobrym miesiącem pod względem czytelniczym, oby marzec był lepszy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik;) I dużo książek przeczytałaś. Ja to ostatnio w ogóle nie mam czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. @Marcepanek
    @ederlezi
    @santana
    @binola
    @Blueberry
    @Ania
    - Dziękuję wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, 12 książek do dużo jak na jeden miesiąc. Chciałabym mieć tyle czasu, aby przeczytać choć 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez wątpliwości, książka wygląda lepiej na Twoim biurku, jak mniemam, niźli u mnie. :)
    Cieszę się, że w jakiś sposób nikły Cię uszczęśliwiła.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)