wtorek, 6 marca 2012

Stosik nr 7 :)

Stosików przybywa, książek tym samym również, a czasu ubywa... Nie wiem za co się zabrać, pozaczynanych przeze mnie powieści jest już chyba z pięć, a wciąż dochodzą nowe! Co ja mam zrobić, ja się pytam, no co?!

... Chyba po prostu zaprezentuję Wam moje kolejne stosisko ;)


OD GÓRY:
# Angielski bez trudu. Upgrade your English - od Mamy dbającej o moje zdolności językowe :)
# Janet Evanovich - Jak upolować faceta - od Mamy (rozpieszcza mnie...)
# Bridget Asher -Prowansalski balsam na złamane serca - od Vivi22 (nagroda w konkursie :))
# P.C.Cast i Kristin Cast - Przebudzona - od Mamy [a od kogóżby innego ;)]
# różni autorzy - Nieśmiertelni - od Mamy; świetna oferta w Empiku - przy zakupie jednej części z cyklu Dom Nocy ta książka kosztowała 5 złotych!!! A "Przebudzona" była przeceniona o 25 %!!!
# The Changing World - Angielski dla zaawansowanych - eee, Mamo, ja chyba nie jestem zaawansowana...
# H&M Magazine - nie wiem, co to robi w tym stosiku, ale jak już jest, to napiszę.

Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa z najnowszych zdobyczy, ale też jednocześnie po prostu przerażona - kiedy ja to przeczytam?!

Przy okazji pozdrawiam Was - nadal, niestety, zimowo, bo tak się stało, że śnieg napadał... Kotu tak zimno, że tylko ogon wystawił...


Zapraszam Was do dyskusji w poprzednim poście - temat to Najpierw książka czy jej ekranizacja?

19 komentarzy:

  1. Super - stosik! Przyjemnej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące książki, a mama rzeczywiście Cię rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam, gdzie sens w czytaniu kilku książek jednocześnie. Dla mnie brak tu jakiegokolwiek sensu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny stosik zajrzyj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to ja tak nie potrafię zacząć kilka książek na raz, pogubiłabym się :)
    Musze powiedzieć ze masz cudowną mamę ze tak dba o Ciebie pod tym jakze ważnym książkowym względem :)Super stosik - przeczytasz, przeczytasz ani się obejrzysz :) I angielski przy okazji podszkolisz ;)
    A kotek to wie jak się najlepiej zadekować :) :)
    Pozdrawiam

    ps.Pozdrów koniecznie Super Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę pozdrowienia jak najszybciej :)

      Usuń
  6. Świetne książki. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące książki. Przyjemnej lektury zatem życzę i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana mama;)
    u mnie na szczęście od 3 dni słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik, czekam na recenzję. U mnie jest strasznie mroźno, ale śnieg nie spadł, a już był tak wiosennie.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam chodzić w zwykłych adidasach, a potem spadł śnieg i musiałam wyciągać z szafki zimowe botki... :(

      Usuń
  11. Piękny stosik. Miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny stosik! miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ten sam problem. Książek mnóstwo, a czasu bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik :) Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie jakoś niespecjalnie ciągnie do takich podróżniczych książek. Nie wiem czemu...

    P.S. Dziękuję za zgłoszenie udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik, nie przejmuj się, czas na czytanie się zawsze znajdzie :) Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nieśmiertelnych i właśnie mam zamiar zacząć czytać, ale nie zapowiada się ciekawie. Jesli chodzi o przebudzenie, to już co prawda dawno skończyłam z tą serią ale może przeczytam. Miłej lektury ;D

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)