wtorek, 13 marca 2012

Top 10 - ulubione bohaterki filmów i seriali cz.2

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeśli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Parę dni temu zamieściłam ranking ulubionych bohaterek filmowych, gdyż nie potrafiłam "upchnąć" zarówno ich, jak i ulubionych serialowych postaci płci żeńskiej w jednej dziesiątce. Tym sposobem prezentuję Wam teraz oddzielnie swoje ulubione bohaterki seriali.

  • Rachel, Phoebe i Monica z serialu Friends
  • Cat Valentine z serialu VicTORIous
  • Natalia Boska z serialu rodzinka.pl
  • Blair Waldorf z serialu Plotkara
  • Katherine z serialu Pamiętniki wampirów
  • Konstancja z serialu Prosto w serce
  • Ana Lucia z serialu Zagubieni
  • Pati (Patrycja Cwał-Wiśniewska) z serialu Sąsiedzi


Tu się wkradł taki mały żarcik ze strony mojej Siostry, która zaproponowała, bym tu wpisała... Bożenkę z Klanu. :D Nie no, bez przesady! Ja tego nawet nie oglądam!

PS To może od razu Hankę z M jak miłość?! [*]
PS2 :D

15 komentarzy:

  1. Jak mogłaś nie zamieścić Hanki! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zarówno za Hanką jak i Bożenką. Ryśka też możesz tam dodać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie TOP 10 męskich postaci z seriali, to na pewno dodam :D

      Usuń
  3. I szkoda, że nie poszłaś za tą moją radą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wspomniałam o Bożence, więc w sumie to też się liczy ;)

      Usuń
  4. O rany, Konstancja była świetna! Całkiem o niej zapomniałam. Chociaż jeszcze bardziej lubiłam Sochę jako Violę w 'Brzyduli' :)

    Z wytypowaniem Blair i Katherine jak najbardziej się zgadzam, również bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola w "Brzyduli" wymiata, jak mogłam zapomnieć o niej i jej cudownych tekstach ;)

      Usuń
  5. Rysiek jak najbardziej pasuje..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się jak najbradziej z Katherine i Cat. Są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Phoebe i Monica - nie wiem czemu ale Rachel zawsze mnie denerwowała :)
    ps. Hanka się w grobie przewraca ze jej nie uwzględniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hanka z M jak miłość? Pudło :)))))
    Stawiam na kobiety z Przyjaciół - lubię je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że z tą Hanką (moją imienniczką...) to nie byłby taki zły pomysł xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham serial "Przyjaciele" i uwielbiam wszystkich jego bohaterów!
    ps. Jak będzie męski top to koniecznie musisz zamieścić w nim Joeya z przyjaciół koniecznie!
    A z Hanką, Bożenką i Ryśkiem to wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo kurcze przyjaciele:D szalałam za tym serialem:) Katherine no ona mi się już nie zmieściła ale też ją uwielbiam:D a Natalia, świetna matka:D

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)