wtorek, 3 kwietnia 2012

Stosik numer... Straciłam rachubę ;)

Może dzisiejszy stosik, a właściwie dwa, nazwę wielkanocnym. W końcu święta za pasem (swoją drogą, zawsze zastanawiało mnie, czemu na coś, co nas czeka, mówimy, że jest za pasem, a nie przed nim. Ale to już inna sprawa.) i trzeba mieć co czytać :) A jako że doliczyć się nie mogę, a szukać postów mi się nie chce, to dziś stosik bez numeru.

Na początek książki z biblioteki...


Idziemy od góry:
#Emily Giffin - Coś niebieskiego
#Robert Marshall - W kanałach Lwowa
#Jodi Picoult - Deszczowa noc

I książki własne:



Tym razem od lewej:
#Goscinny, Sempé - Nowe przygody Mikołajka
#Suzanne Collins - Trylogia Igrzyska śmierci (pakiet z Empiku)
#Tobiasz Wilk, Agnieszka Płaneta - Mogę schudnąć /egzemplarz recenzyjny/ Przeczytaj recenzję


Zacieram ręce na samą myśl o Igrzyskach..., bowiem musiałam na nie trochę poczekać (jako że w moim Empiku wyczerpał się zapas, sprowadzili ten pakiet z innego miasta ;)), ale wreszcie dzierżę je w swoich łapkach :) A wszystko dzięki mojej Mamie (o, przy okazji, możecie przeczytać jej recenzję książki Na krawędzi - chętnych zapraszam do poprzedniego postu!).

Jako że również udało mi się (wreszcie!) zaktualizować, choć nadal tylko po części, listę książek przeznaczonych na sprzedaż bądź wymianę, zachęcam do zajrzenia tutaj. Zobaczcie, może coś Was zainteresuje. Wszystkie informacje znajdują się pod tym właśnie linkiem, zawsze można też zapytać w komentarzu.

Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. MIKOŁAJEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne stosiki;) Zazdroszczę Igrzysk... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pozycje:)). Co do Igrzysk to ja nastawiłam się na "cuda niewidy" i trochę się zawiodłam. To znaczy bardzo mi się podobały, ale myślałam, że wywrą na mnie mocniejsze wrażenie. Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koło książki "W kanałach Lwowa" nawet dziś przechodziłam i się nad nią zastanawiałam, ale jednak przegrała z "Nevermore". "Igrzysk..." zazdroszczę, też planuje sobie je sprawić.
    Picoult - jak zawsze dla mnie. Chociaż ostatnio szukam "Bez mojej zgody" i w żadnym Empiku nie mogę na nią trafić...

    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie sobie zakupiłam Igrzyska..ciekawa jestem tej serii..super stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Igrzysk Śmierci, chyba w najbliższym czasie też muszę je nabyć :) Pozdrawiam i życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa, jak spodobają Ci się Igrzyska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w planach igrzyska, tyle pochlebnych recenzji i trochę wstyd, że nie przeczytałam, oczywiście czekam na twoją opinię :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe nabytki. Pozostaje mi życzyć przyjemnej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos *.*
    Jodi i Igrzyska...ach! Igrzyska przeczytałam ostatnio - pierwszą część i bardzo mi się podobała. Na dniach wybieram się do kina :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny stos, szczególnie jestem ciekawa Deszczowej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takimi lekturami święta muszą być udane! A Mikołajek z pewnością rozbawi Cię do łez:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik wielkanocny jak najbardziej udany ;)
    Czytałam 'Deszczową noc', o 'Igrzyskach...' słyszałam dużo dobrego, choć muszę przyznać, że jakoś szczególnie mnie do tej serii nie ciągnie :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stosiki!
    "Nowe przygody..."- miałam, ale podczas przeprowadzki mi zaginęły.
    "Trylogia Igrzyska Śmierci" - strasznie, ale to strasznie chcę przeczytać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)