poniedziałek, 14 maja 2012

Książkowe propozycje prezentów na Komunię



Nadszedł czas Pierwszych Komunii Świętych. Jest to ważny czas dla dzieci, które po raz pierwszy przyjmą Jezusa do swoich serc. A dorosłym temu świętu zwykle towarzyszą dylematy: co kupić w prezencie? Cóż, mimo wszystko ważne jest raczej samo przeżycie duchowe, ale mam kilka propozycji, które zadowolą każdego i - uwaga - są to książki! A wszyscy wiemy, że nie ma lepszego prezentu niż książka :)



Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - myślę, że tę książkę kupicie w każdym sklepie w majowym okresie :) Ta na zdjęciu należy do mojej Siostry i jest ciekawie wydana: znajduje się tu wiele ślicznych obrazków, życzeń oraz miejsce na pamiątkowe zdjęcia i podpisy zaproszonych gości. Oczywiście w twardej oprawie. Wydawnictwo Agamis.
Najpiękniejsze modlitwy - a to z kolei moja pamiątka Pierwszej Komunii Świętej. Na każdej stronie znajdziemy piękne modlitwy (codzienne, o przebaczenie, za rodzinę i przyjaciół...), którym towarzyszą ilustracje - fragmenty znanych obrazów. Całość jest w poręcznym formacie, w twardej okładce. Wydawnictwo Podsiedlik-Raniowski i Spółka.
Różaniec dla dzieci - propozycja, która przyda się na każdy dzień roku. Znajdziemy w niej wierszowane rozważania każdej tajemnicy Różańca świętego okraszone ilustracjami. Wydawnictwo Michalineum.
Biblia dla dzieci - naprawdę piękne wydanie Pisma Świętego przygotowane specjalnie dla dzieci. Tekstu tyle, ile potrzeba, by poznać i zrozumieć historie zawarte w Biblii, za to zaś dużo świetnych ilustracji. Książka w twardej oprawie. Oficyna Wydawnicza "Vocatio".
Ks. Jerzy Popiełuszko. Błogosławiony męczennik - pięknie wydany album o księdzu Jerzym Popiełuszce. Zawiera sporo fotografii, wiele informacji i rzetelną biografię. Do publikacji dołączona jest płyta z kazaniami księdza. Książka w twardej oprawie. Wydawnictwo Rafael.
Miejsca święte - w tym albumie znajdziemy wiele informacji oraz zdjęć przedstawiających katedry, kalwarie, klasztory, kaplice, kościółki - jednym słowem sanktuaria, które warto nawiedzać. Książka w twardej oprawie. Wydawnictwo Buchmann.

Wprawdzie niewiele tych propozycji, ale więcej jak na razie w swoim domu nie znalazłam ;) Mam nadzieję, że ten 'poradnik' na coś się jednak przydał - zwłaszcza, jeśli macie w rodzinie lub w gronie znajomych dziecko, które przystępuje w tym roku (lub w przyszłych latach) do Pierwszej Komunii Świętej.

9 komentarzy:

  1. ciekawe propozycje
    na całe szczęście moje dziecko poczekać musi jeszcze kilka ładnych lat na swoje przyjęcie, więc póki co nie muszę sobie zawracać głowy ewentualnymi prezentami ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące propozycje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Bogu szał komunijny mam za sobą, ale propozycje warte uwagi:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za tydzień idę na komunię chłopca, którego praktycznie nie znam, choć... to mój kuzyn. Jeszcze nie wiem, co mu podaruję, ale Twoje propozycje mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te propozycje. Biblia dla dzieci na pewno jest pięknie wydana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata bąbelkowa to mrożona herbata smakowa/ lub mleko czy też jogurt ze smakowymi kulkami tapioki (które mają w środku sok). Super sprawa, bardzo polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, brzmi smakowicie :) Muszę kiedyś spróbować takiej herbaty!

      Usuń
  7. Pozycje niewątpliwie godne uwagi. Ja co prawda nie mam żadnej komunii w rodzinie w tym roku, ale dobrze wiedzieć, że są takie publikacje. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat w tym roku wypadło, ze nie mam komu czegoś takiego sprezentować ;)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)