piątek, 25 maja 2012

Stosy, stosy...

Uwielbiam oglądać stosiki książkowe na innych blogach. Wprawdzie dosyć często zgrzytam przy tym zębami z zazdrości, a ręce pchają mi się w stronę ekranu, jak gdybym mogła z niego wyciągnąć te wszystkie dobrodziejstwa, ale stosy niezmiernie cieszą moje oczy.

Mam nadzieję, że i Wy lubicie stosiki, gdyż takowe dziś zaprezentuję :)



Stosik z lewej strony - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Stentor:
#Anne Cassidy - Z tęsknoty za Judy
#Anne Cassidy - Gorzkie urodziny
#Beata Wróblewska - Motyl w podróży

Stosik z prawej strony - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Esprit:
#M.P. Kozlowsky - Juniper Berry i tajemnicze drzewo (recenzja)
#Marcel Pagnol - Żona piekarza
#Marcel Pagnol - Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki
#John Ortberg - Ja, którym chcę być (recenzja)
#C.J. Simister - Bystrzaki. Jak rozwinąć niezwykły umysł Twojego dziecka (recenzja)


Egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Cztery Głowy:
#Sebastian Leitner - Naucz się uczyć
#Fiszki. Poznaj Włochy
#Fiszki. Poznaj Wielką Brytanię
#Fiszki. Konwersacje - język angielski
+ dodatkowo małe pakieciki "Fiszek dla ucznia" :)



Stosik Mamino-Marcepankowy :)
#Martyna Wojciechowska - Zapiski (pod)różne - od niezawodnej Mamy :)
#Amanda Hocking - Zamieniona - od Marcepankowej

40 komentarzy:

  1. Świetne stosiki! :)
    Miłego czytania/miłej nauki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę fiszki :). Miłej lektury . Zapraszam do mnie nowa recenzja

      Usuń
  2. Ach, przepiękny stos! Zazdroszczę większości zdobyczy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stosiki. Miłego czytania. Gratuluję zdobyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się recenzji.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pozycje :) przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik. Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zazdroszczę książek p. Cassidy ;) Z chęcią bym się za nie zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie wszystkim ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, cóż za świetne stosiki. Zabieraj się szybko za czytanie! Czekam na recenzje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że lubię stosiki , Twoje są bardzo fajne do wyboru do koloru i widzę ze niezawodna mama miała w niech swój wkład .
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Także kocham stosiki ;D iii własnie zgrzytam zebami ;) Ostatnio takze dostałam paczkę od wydawnictwa cztery głowy. Powiedz mi czy z Tobą ustalali jakiś termin w jakim czasie ma się pojawić recenzja?:>
    Serdecznie pozdrawiam!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ustalali... Może standardowo - miesiąc? Muszę się jeszcze zapytać ;)

      Usuń
    2. hej ;) jak się dowiesz to mi napisz :P co do Edgarda ^^ napisałam do nich tutaj: http://www.jezykiobce.pl/kontakt.php wybierając dział promocji i reklamy i mi odpisali. Bo tak samo maila nie umiałam znaleść^^

      Usuń
    3. Dzięki za informację :)

      Usuń
  12. Jedna z przyjemniejszych rzeczy mola książkowego - świeżo uzbierany stosik :) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe stosiki! Przyjemnej lektury, nauki, no i czekam na recenzje! :) Też uwielbiam oglądać stosiki innych i ciągnie mnie wtedy w stronę ekranu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacne stosiki! :) Część z książek od Stentora już czytałam (na zmianę z moją siostrą!) i naprawdę nam się spodobały ^^ Ciekawa jestem, czy i Tobie również przypadną do gustu ^^
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stosiki, tylko pozazdrościć :) A takie fiszki są świetnym sposobem na wykucie słówek ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne stosiki. Najbardziej zazdroszczę Ci "Zapisków (pod)różnych". :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne stosiki :D Miłego czytania, no i oczywiście nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje ręce właśnie sięgają w stronę ekranu by porwać Ci Pagnol'a ;) przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rwealacyjne stosy :) Życzę miłej lektury i owocnej nauki języka!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe pozycje... Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany, jak ja Ci zazdroszczę tych wszystkich cudów od wydawnictwa "Cztery Głowy", teraz to ja zgrzytam ząbkami z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii po Zapiskach (pod)różnych ;)

    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbradziej to bym chciał przeczytać książkę Martyny Wojciechowskiej. Nie czytałem jeszcze jej żadnej książki, ale programy telewizyjne są super, więc z książkami będzie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosy to chyba lubi każdy. Ci nieco bardziej leniwi czytelnicy zwykle wtedy najczęściej komentują, bo nie trzeba się wysilać i brnąć przez recenzje, a Ci ambitniejsi właśnie zielenieją z zazdrości. Stosiki świetne - a jakich fajnych pluszowych przyjaciół mają Twoje książeczki :)))
    Ja właśnie dziś naooglądałam się tyle stosów, że przygotowałam własny, którym będę się na dniach chwalić :)\
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sprawa z tymi fiszkami. Zgrzytam zębami :) ciekawe pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe stosiki, miłej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)