poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kapitan Nauka. Super Quiz - Piłka Nożna

Autor: praca zbiorowa
Tytuł: Super Quiz - Piłka Nożna
Wydawnictwo: Edgard 2012
Seria: Kapitan Nauka


Euro 2012 ma zarówno swoich przeciwników, jak i zwolenników. Do tych drugich w dużej mierze zaliczają się kibice. I ci starsi, i ci młodsi. Nie ma bowiem większej frajdy od wspólnego dopingowania ulubionej drużynie.

Właśnie dla młodszych kibiców wydawnictwo Edgard przygotowało publikację z serii Kapitan Nauka dotyczącą piłki nożnej. Książeczka jest wydana w ciekawej formie, zawiera mnóstwo zdjęć i ilustracji, informacji i ciekawostek, a także zagadek. A jako że dzieci uwielbiają wszelkiego rodzaju łamigłówki, ta pozycja będzie dla nich wielką gratką! Ja również dałam się wciągnąć i rozwiązywanie zagadek sprawiło mnie niekłamaną przyjemność. A czytając różne historie, stopniowo przyswajałam nową wiedzę o piłce nożnej. Dzięki tej publikacji, a także niedawno recenzowanej przeze mnie książki pt. "Futbologika", zaczynam wiedzieć coraz więcej o futbolu :)

Super Quiz. Piłka nożna to publikacja, dzięki której między innymi:

  • poznasz sylwetki znanych piłkarzy,
  • przeczytasz ciekawostki na temat słynnych drużyn i największych stadionów,
  • odkryjesz tajemnice niezapomnianych meczów,
  • poznasz pasjonujące historie o piłce nożnej.


Dowiesz się także:
  • do kogo należy przydomek "święty bramkarz",
  • dlaczego w godle klubu Liverpool FC pojawiły się płomienie,
  • kto jest najlepszym w historii strzelcem w reprezentacji Hiszpanii,
  • co oznacza określenie "futbol wraca do domu",
  • kto był pierwszym ciemnoskórym zawodnikiem grającym w reprezentacji Polski

oraz wielu innych niesamowitych ciekawostek! Na każdej stronie znajdziesz również zagadki, które urozmaicają poznawanie interesujących opowieści o piłce nożnej. Publikacja jest bardzo ciekawie wydana, bowiem w formie kartek spiętych na spirali, która ułatwia ich przekładanie. Tekstom towarzyszą zabawne rysunki i wiele fotografii. Całość jest miła dla oka i w poręcznym formacie, tak więc można książeczkę zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Ta pozycja przyda się na przykład podczas wakacyjnej podróży - gdy dziecko zacznie się nudzić, podsuńcie mu Super Quiz. Wciągające historie i interesujące łamigłówki sprawią, że droga przestanie się dłużyć, a mały pasażer znajdzie sobie zajęcie. Wy również - bez względu na wiek na pewno spodoba się Wam ta publikacja. Z nią na pewno nie będziecie się nudzić!

Za możliwość zapoznania się z Super Quizem bardzo dziękuję Wydawnictwu Edgard!

16 komentarzy:

  1. Myślę, że to książka idealna dla takich osób jak ja. Do euro piłką nożną w ogóle się nie interesowałam, ale teraz troszkę zmieniłam zdanie. Sama się sobie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób ma podobnie. Ja piłką nożną interesowałam się raczej w niewielkim stopniu, choć mam swoje kluby, którym kibicuję :) A teraz to już Euro-szał mnie dopadł... ^^

      Usuń
  2. O nie, piłka nożna to nie moja bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to raczej wersja dla młodszych. Szukam bowiem prezentu dla entuzjasty piłki nożnej, ale to już dorosły facet, więc chyba odpada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla małego sportowca to z pewnością świetna książka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim kuzynom powinno się spodobać, bo mają na tym punkcie obsesję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam recenzji tej książki, bo zastanawiam się nad kupnem, teraz wiem, że to może być dobry wybór :)))

    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja Ci pomogła :)

      Usuń
    2. ... oraz że tak szybko ją znalazłaś :)

      Usuń
  7. oj to akurat nie moja tematyka :))
    aczkolwiek jeśli ktoś interesuje się piłką nożną, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłką interesuję się już od dawna(pasja rodzinna :), dlatego taka książka to coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna publikacja. Chętnie po nią sięgnę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. O piłce nożnej wiem ni mniej, ni więcej tyle, że to taki sport, gdzie się piłkę kopie... ;) Jestem całkowitą ignorantką w tej kwestii, więc ten quiz raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O piłce nożnej wiem tylko tyle, ze to taki sport, więc chyba poległabym nawet przy książeczce dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)