poniedziałek, 18 czerwca 2012

Stosy na początek wakacji ♥

Ostatnimi czasy bardziej emocjonowałam się rozgrywkami piłkarskimi, niż spędzałam czas na czytaniu książek i przynajmniej do końca Euro będzie podobnie. Choć Polacy wprawdzie odpadli, dla mnie i tak są wielcy, a kibicować mogę jeszcze Portugalii i Hiszpanii :) Tymczasem jako że wielkimi krokami zbliżają się wakacje, chcę Wam dziś zaprezentować stosiki z najnowszymi zdobyczami. Część już przeczytana i czekam tylko na przypływ weny recenzyjnej, a z pozostałymi dopiero się zapoznam. Książek cały czas przybywa, co jednocześnie niesamowicie mnie cieszy, ale też w pewnym sensie martwi, gdyż, niestety, zauważyłam, że coraz mniej mam miejsca na regale, a jedna z półek niebezpiecznie się ugina...

Ale dość już narzekania, przejdźmy do tej przyjemniejszej sprawy, jaką niewątpliwie są stosiki :)


Stos z Euro-akcentem:
# Futbologika, czyli jak zrozumieć i pokochać piłkę nożną - od Mamy
# Dariusz Rekosz - Piłka nożna. O co w tym wszystkim chodzi? - również od Mamy :)
# Marcel Pagnol - Czas tajemnic - od wydawnictwa Esprit
# Aubrey Flegg - Skrzydła nad Delft - od wydawnictwa Esprit
# Cat Patrick - Zapomniane - wymiana z Kamilą
# Carrie Jones - Pragnienie - jak wyżej
# Włoski nie gryzie! - wygrana w konkursie z wyd. Edgard u Domi
# Martyna Wojciechowska - Automaniaczka - prezent na Dzień Dziecka od Mamy
# Marek Probosz - Eldorado - od wydawnictwa Stentor


Stos biblioteczny:
# Marlena de Blasi - Tysiąc dni w Orvieto
# Marlena de Blasi - Tamtego lata na Sycylii
# Eric-Emmanuel Schmitt - Kiki van Beethoven
# Sheila Roberts - Strajk na Boże Narodzenie


Stosik od wydawnictwa Cztery Głowy:
# FISZKI - język włoski. Czasowniki dla początkujących
# FISZKI - język angielski. 100 najważniejszych przysłów i cytatów
# mini-pakieciki fiszek Poleć znajomemu! ;)


I na koniec coś, z czego ogromnie się cieszę...
... książka Skarb kapitana Williama Kidda od wydawnictwa Stentor, ale jak wydana! Zachwycać się nią będę jednak w recenzji :)


Wypatrzyliście coś dla siebie?
A może którąś książkę macie już za sobą - co o niej sądzicie?
Życzę wszystkim miłego dnia, a tymczasem zmykam nadrabiać czytelnicze zaległości :)

46 komentarzy:

  1. Obydwie książki od Espritu są rewelacyjne, "Zapomniane" czyta się bardzo szybko, ale też nie zachwalałabym ich ze zbyt dużym entuzjazmem, Schmitta lubię, ale wolę go w wersji z książki "Małe zbrodnie małżeńskie" :) Zazdroszczę oczywiście fiszek, mam na nie manię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie, słyszałam, że "Małe zbrodnie małżeńskie" to naprawdę dobra książka Schmitta. W takim razie i ja muszę w końcu po nią sięgnąć, bo ten autor ma naprawdę dobre pióro :)

      Usuń
    2. Polecam, bo jest naprawdę króciutka, można ją przeczytać w mgnieniu oka - ja dałam się nawet namówić na czytanie ebooka na laptopie, a zwykle tego nie robię :) - a potrafi zaskoczyć :)

      Usuń
    3. W takim razie poszukam w bibliotece - powinna być, bo mają tam dużo książek tego autora :)

      Usuń
  2. Śliczne stosiki! Fiszki uwielbiam :D Zapomniane oraz Czas tajemnic czytałam i szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne nabytki. Ostatnia książka mnie zainteresowała. No i fiszki oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniale wydany Skarb kapitana Williama Kidda, mam nadzieję że do recenzji dołączysz więcej zdjęć tego cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, właśnie mam taki zamiar, bo ta publikacja jest niesamowita. Tak więc jutro zapraszam na recenzję :)

      Usuń
  5. nie czytałam żadnej z książek, ale jeśli miałabym wybrać coś dla siebie, to byłyby to tytuły od wydawnictwa Esprit
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukradłabym Ci przesyłkę od Czerech Głów ;D I mam nadzieję, że "Zapomniane" i "Pragnienie" przypadną Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pozycja wygląda fenomenalnie! A co do poprzednik pozycji, jestem ciekawa Skrzydeł...
    Oj masz co recenzować, masz :)
    Ja dziś właśnie robiłam remanent na półkach i zauważyłam, że i moje miejsce w ciągu ostatnich miesięcy się skurczyło... Trzeba będzie obmyślić jakieś nowe miejsce na książki, albo poprosić tatę o dorobienie półek, co czynił zresztą niecałe pół roku temu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Skrzydła nad Delft"! Ja również nie mogę się doczekać lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stosik! Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe masz nabytki książkowe. Mnie osobiście interesuje ,,Tamtego lata na Sycyli'' i na jej recenzje czekam.
    Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Skrzydła..." również czekają na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny stosik, miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny stosik. Zazdroszczę "Skrzydeł nad Deft" i "Zapomniane" ( drugim tytułem chętnie bym się z tobą zamieniła. Jeżeli jesteś zainteresowana napisz : mon.ika@onet.com.pl )
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama się niedawno wymieniłam na tę książkę, więc nie jestem zainteresowana :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny stosik.
    Szczególnie marzą mi się materiały do nauki języków.
    Poza tym jestem ciekawa "Zapomnianych", "Automaniaczki" i "Bojowej pieśni tygrysicy". Pagnola czytałam i bardzo mi się podobał:)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko "Czas tajemnic" i mam nadzieję, że Tobie spodoba się tak, jak mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny stos;)
    Dodaje do obserwowanych:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie się zgrałyśmy ;) A ciekawi mnie ostatnia pozycja z Twojego stosu, wygląda bosko :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stosik:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę świetne stosy! Widzę, że szykują się udane czytelnicze wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Czas tajemnic" polecam. :) A na "Skrzydła nad Delft" sama mam chrapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne rozterki ja Ty, tzn. mało czasu (się wie, Euro), dużo przybywających książek i regałowe braki, ale ten temat na pewno się ogarnie :).
    Stos książkowy cudny, podkradła bym Pagnola, Schmitta i Roberts.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo naprawdę interesujących pozycji.
    Miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No stosik jak się patrzy, życzę miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos :) Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny!!!!!!! Czytałam już "Czas tajemnic" Pagnola i dziś recenzowałam, a na "Skrzydła nad Delft" właśnie czekam:)No i ta książka od Stentora!! Cudeńko! Pozdrawiam i życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  27. "Futbologikę..." przeczytałam i bardzo mi się podobała. Świetna książka :) Natomiast w planach mam "Zapomniane" i "Automaniaczkę". A te fiszki (najbardziej do języka angielskiego) bardzo by mi się przydały.
    Życzę miłego czytania i czekam na recenzje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Znalazłabym tam coś dla siebie;)
    Czyżbyś zaczynała przygodę z włoskim?
    Polecam ten język, bardzo przyjemny.
    # lata w LO się go uczyłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam uczyć się włoskiego właśnie w liceum, ale przed rokiem szkolnym chcę trochę, jakby to ująć, "nabrać wprawy" ;) Zawsze to lepiej znać parę słówek już na starcie ;)

      Usuń
  29. ohh Marcel Pagnol też za mną chodzi. ponoć świetnie gościu pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny stos! "Kiki....." czeka na półce. A reszta książek wygląda imponująco. :)Jesteś fanką piłki nożnej? Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie bardziej jestem fanką siatkówki, ale zaczęło się Euro i ogarnął mnie taki pozytywny szał kibicowania. Ale więcej do poczytania o tym tutaj: http://wdomowejbiblioteczce.blogspot.com/2012/06/z-zycia-bloggerki-1-daam-sie-wciagnac.html :))

      Usuń
  31. Ciekawy stos! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)