wtorek, 21 sierpnia 2012

A dziś przed Państwem... STOS!!!

Piękny dziś dzień, prawda?
A jako że upał działa na mnie wyjątkowo rozleniwiająco, nie napisałam dziś żadnej recenzji. Za to na pocieszenie przygotowałam stosik, który - mam nadzieję - zrekompensuje mój chwilowy brak weny ;-) Część ujętych w nim pozycji już została opisana, więc niektóre tytuły opatrzyłam stosownym linkiem. Zdradzę też, że oprócz stosiku, na końcu pojawi się coś jeszcze... Ale to już zobaczycie sami :) A zatem - oto przed Państwem moje najnowsze książkowe (i nie-książkowe :)) zdobycze!


Od góry:
1. Kapitan Nauka. SuperQuiz. Piłka Nożna (od wyd. Edgard) → recenzja
2. Przewodnik ksenofoba. Włosi - Martin Solly (od Mamy ♥)
3. Włochy, jakich nie znacie - Anna Kłossowska (mój własny zakup)
4. Abraham Lincoln. Łowca wampirów - Seth Grahame-Smith (od Mamy ♥)
5. Słownik japońsko-polski - Ewa Krassowska-Mackiewicz (od wyd. Edgard)
6. Żelazny król - Julie Kagawa (pożyczone od Karoliny, za co bardzo dziękuję :))
7. Żelazna córka - Julie Kagawa (jak wyżej)
8. Syrena - Tricia Rayburn (jak wyżej)
9. Głębia - Tricia Rayburn (jak wyżej)
10. Gitara dla początkujących (od wyd. Samo Sedno)
11. Tajemnica drewnianej sowy - Magdalena Lewańska (od wyd. Stentor) → recenzja
12. Czarny młyn - Marcin Szczygielski (od wyd. Stentor) → recenzja
13. Q. Ponadczasowa historia miłosna - Evan Mandery (od wyd. Sine Qua Non)
14. Busem przez świat - Karol Lewandowski (jak wyżej)
15. Zmierzch. Powieść ilustrowana, część II (z wymianki z Karoliną)
16. Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji - Dagmara Gmitrzak (od wyd. Samo Sedno)
17. Asertywność na co dzień - Agnieszka Wróbel (od wyd. Samo Sedno) → recenzja
18. Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka? - Natalia i Krzysztof Minge (od wyd. Samo Sedno) → recenzja
19. Jak szybko opanować język obcy? (od wyd. Samo Sedno) → recenzja
20. Hiszpański. Gramatyka (od wyd. Edgard) → recenzja
21. Ronaldo. Obsesja doskonałości - Luca Caioli (od wyd. Sine Qua Non) → recenzja
22. Iker Casillas. Skromność mistrza - Enrique Ortego (jak wyżej) → recenzja
23. Queen. Nieznana historia - Peter Hince (jak wyżej) → recenzja
24. Anastasi. Krasnal, który stał się gigantem - Adelio Pistelii (jak wyżej)

A oto obiecane "coś jeszcze", czyli...

 

1. DVD Czarny łabędź - z promocji po 19,99zł w Biedronce. Szukałyśmy tego filmu z Mamą i Siostrą we wszystkich Biedronkach w okolicy, i na szczęście znalazłyśmy... w tej ostatniej ;-)
2. CD Rihanna - Talk That Talk - płyta, na którą ostrzyłam sobie ząbki już od momentu wydania, jest już moja! To drugie CD tej artystki w mojej kolekcji.
3. Zakładki, które moja Mama kupiła w Matrasie. Prawda, że śliczne?

55 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy stos, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książki, zwłaszcza te od wy. samo sedno, przyjemnej, dalszej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega stos! Jestem pod wielkim wrażeniem. Życzę zatem przyjemnego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnią książkę i płytę chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Toż to stosisko - czytasz na czas ? współczuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, oczywiście, że nie czytam na czas. Część z tych książek już dawno została przeczytana i zrecenzowana, poza tym czytanie sprawia mi przyjemność i robię to sama z siebie. Jeszcze się nie zdarzyło, żebym musiała męczyć się z jakąś książką na czas ;-)

      Usuń
    2. Acha - Ja bym była w stresie że na czas recenzji nie napisze - dla mnie to byłby horror - ale gratuluje szybkości

      Usuń
  6. GIGANTYCZNY STOS. Chyba z pół oku bym to czytała jak nie więcej. I sama mam "Żelaznego króla" na oku, chyba przeczytam w tym miesiącu. Jeśli nie zacznę czytać kolejnych lektur do szkoły:)
    Miłego czytania.
    Zapraszam: written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka książek ze stosiku wybrałbym dla siebie. na pewno biografia Queen, no i pozycje językowe, szczególnie ta o hiszpańskim, bo wydaje mi się ciekawym językiem, wartym poznania.
    Co do filmu, to Czarny Łabędź jest naprawdę świetny, warto obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładki, zwlaszcza ta granatowa :) Żelaznych tez mam już u siebie, niedługo zacznę czytać. Książka o Queenie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DOBRY, CZYTELNICZY BOŻE *_*
    To nie stos, to cudo! :D
    Zazdroszczę Syreny :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Stos-gigant. Piękny widok!! Gratuluję i życzę przyjemnej lektury. Z takimi książkami nie będzie to trudne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatniej książki i pomocy naukowych od Edgarda zdecydowanie zazdroszczę :) Czarny łabędź mojego serca niestety nie podbił, ale za to uwielbiam matrasowe zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Abraham Lincoln. Łowca wampirów - bardzo chciałabym przeczytać!
    Żelazny król i córka mam w najbliższych czytelniczych planach.
    Q. Ponadczasowa historia miłosna - ogromnie zaintrygowała mnie tematyka tej książki. Bardzo Ci zazdroszczę :-D
    Uczę się hiszpańskiego z marnym skutkiem i jakiś kurs by się przydał!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości. Ja niestety długo jeszcze nie będę się mogła pochwalić takimi zbiorami :D. Najbardziej zazdroszczę słownika do japońskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos. :D "Żelazny Dwór" gorąco polecam! :D A na "Syrenę" sama poluję. :D Ach i Queen. *.* Zazdroszczę i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki urocze. Co do "Czarnego łabędzia", mnie ten film trochę rozczarował. Dość dobry, ale jak dla mnie jednak mocno przereklamowany.

    Natomiast jeśli chodzi o książki, z niecierpliwością czekam na recenzję biografii Andrei Anastasiego! Bardzo mnie ciekawi sposób napisania tej książki, zastanawiam się nawet nad zakupem.

    Przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe nabytki :) będzie co czytać :)
    a z zakładkami, to ta z kotkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos! :) Żelazny król, córka, Syrena, Głębia <3 :) To najfajniejsze :DD Miłego czytania! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. To wieża nie stos :) A "Czarnego łabędzia" oglądałam i jak dla mnie film świetny. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamuniu, ale stosiszcze. Jak to mówię, gały z orbit :D Super, uwielbiam oglądać stosy - widok nowych książek zawsze mnie cieszy, szczególnie, jeśli znajduję je u siebie na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twoich nowych nabytkach! Tyle fantastycznych pozycji! Teraz czekam tylko na recenzje pozycji, których jeszcze nie zrecenzowałaś no i życzę przyjemnej ich lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. WTF?! TO Abraham Lincoln nie jest tylko w kinach, ale również w formie książkowej?! Mamusiu, ja chcę!!! :D :D

    Słownik japońsko-polski... Umarłam :D
    Boże, nawet gitarę dla początkujących bym sobie przywłaszczyła...

    Nienawidzę Cię za ten stosik :D :D :D Nie no, żartuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, jest i książka. Też się zdziwiłam, i na początku myślałam, że powstała na podstawie filmu, ale okazało się, że jest odwrotnie - najpierw była powieść. Tylko nie wiem, czy zdążę przeczytać ją przed premierą.

      A Ty też wybierasz się na ten film do kina? :)

      Hihi, ja też jak się patrzę na cudze stosy, to marszczę brwi z zazdrości, że niektóre książki nie leżą na mojej półce xD

      Usuń
  22. To się nazywa stosisko! Czytałam tylko "Queen. Nieznaną historię", ale jak widzę masz tu wiele ciekawszych pozycji. Również czekam na biografię Anastasiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stos, jestem pod wrażeniem : D "Głębię" również posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale stosik :) Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stos jest imponujących rozmiarów. :) Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogroomny stos;) Widzę w nim książki, w których sama przeważnie nie czytam, ale chętnie zapoznam się z ich recenzjami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaźny stos! :) Podebrałabym Ci kilka pozycji, a "Czarny młyn" leży na półce i czeka aż po niego sięgnę. ;-)
    Zakładki są urocze! Życzę miłego oglądania "Czarnego łabędzia" - świetny film.

    OdpowiedzUsuń
  28. Imponujący stos - nic, tylko czytać! :) Ja ze swojej strony zazdroszczę przede wszystkim słownika japońsko-polskiego, który bardzo by mi się przydał.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne nabytki. Najbardziej chciałabym przeczytać serię "Żelazny dwór" i książkę o Anastasim *.* Interesuje mnie również słownik japońsko-polski ;-))

    OdpowiedzUsuń
  30. to nie jest stosik, to jest stosisko ! I bardzo chętnie bym Ci go ukradła ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromniasty ten Twój stos. Z chęcią zapoznam się z pozostałymi recenzjami. Życzę również miłego oglądania, jak i czytania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stosik! Bardzo zazdroszczę "Żelaznego króla" :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O mamo, jakie zbiory! Spadłabym z krzesła! Szok! :D Gratuluję serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny stos! Słownik japońsko-polski już zrecenzowałam ;D ;) Czarny łabądź wręcz genialny! <3 i zakładki piękne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta sportowa część stosu, choć z tych trzech panów lubię tylko Anastasiego:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Co za stosisko - do pozazdroszczenia ;) Z chęcią podebrałabym niektóre tytuły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Żelazny Dwór! Cudowna seria :) Syrena też bardzo fajna, niestety, druga część już nie taka dobra (moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń
  38. Film "Czarny łabędź" był świetny. Polecam. I gratuluję wielkiego stosu, który cieszy moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Stosik godny pozazdroszczenia :) Życzę miłej i przyjemnej lektury tych zdobyczy, które jeszcze przed Tobą :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Polecam "Żelaznego króla"- lekka książka i jedna z lepszych serii młodzieżowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stosik;) Za książki pożyczone również dziękuję;) Zakochałam się w tej zakładce w kociaki;) Muszę poczytać o książce "Abraham Lincoln. Łowca wampirów" bo chyba widziałam nawet zwiastun filmu w tv;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny stos, jestem ciekawa Syreny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Co za stosisko! Widzę parę książek z Samo Sedno na które sama ostrzę kły ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)