piątek, 17 sierpnia 2012

Krótkie ogłoszenia


Już za 2 dni, 19 sierpnia, obchodzić będziemy Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej. Z tego powodu chciałabym Was zaprosić do akcji I was here, której celem jest pomoc ludziom poszkodowanym przez los. Więcej informacji znajduje się na stronie akcji: http://www.whd-iwashere.org/.



Kolejna akcja, do której Was zachęcam, to Posiłek dla Schroniska. Kupując produkty marek Pedigree i Whiskas, możemy pomóc zwierzętom ze schronisk. Na opakowaniu znajduje się kod, który wpisujemy na stronę bądź wysyłamy SMS-em, przekazując posiłek dowolnie wybranemu schronisku. Szczegóły tutaj:  http://www.posilekdlaschroniska.pl/.

~ ~ ~

Z kolei ostatnie ogłoszenie jest raczej pytaniem: czy ktoś z Was wie, jak się teraz układa współpraca z wydawnictwem Esprit oraz Cztery Głowy? Nie dostaję od nich żadnych informacji, kontakt się zupełnie urwał...

13 komentarzy:

  1. Mój kontakt z Esprit też się urwał.
    Mam 3 koty i psa także te firmy ciągle goszczą w moim domu. I bardzo chętnie pomoge innym zwierzętom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam kontaktu odkąd poinformowano mnie o zmianie osoby odpowiedzialnej za promocję. Ostatnio do nich napisałam z zapytaniem, co dalej ze mną, bo słyszałam, że ograniczają liczbę recenzentów. Nowa pani, która przejęła obowiązki poprzedniczki, odpowiedziała mi, że faktycznie, ograniczają ilość recenzentów, ale ze mną z chęcią przedłużą współpracę. Przyjrzano się ponownie mojemu blogowi i uznano, że nie zerwą ze mną kontaktu. Zaproponowano mi nawet kolejną książkę do recenzji.
    Także zamiast pytać, radzę po prostu do nich napisać z pytaniem - co dalej z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, pisałam - od czasu, kiedy dowiedziałam się o zmianie na tym stanowisku, wysłałam do tego wydawnictwa ze trzy e-maile. Do tej pory nie dostałam odpowiedzi...

      Usuń
  3. Ooo... A ja nawet nie otrzymałam e-maila, że zmieniła się osoba odpowiedzialna za promocję. Hm... Póki co nie wypatrzyłam sobie książki, którą chciałabym poznać i opisać (te, które wcześniej mnie interesowały już zdążyłam przeczytać), ale w przyszłości może być problem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że intensywnie włączasz się do akcji, w których pomaga się zwierzętom;) Twittera niestety nie mam, ale może kiedyś najdzie mnie ochota, żeby założyć...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie słyszałam rozmowę na ten temat w Trójce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba napisać na nowy adres email :) Zapytaj na priv, nie chcę publicznie pisać, żeby nie złapały go harvestery spamerów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam pojęcia o współpracy z wydawnictwami, o których piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio także zauważyłam milczenie wydawnictwa Esprit...
    Chętnie pomogę w tych akacjach, zwłaszcza kupując Pedigree dla swojego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię pomagać i często biorę udział w różnych akcjach, za chwilę obejrzę podane przez Ciebie strony.
    Co do Espritu to nie dostałam jeszcze odpowiedzi na swojego poprzedniego maila, na razie cierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. TAK! Pomaganie zwierzętom zawsze i wszędzie. Ostatnio rodzina łabędzi została uwięziona w jeziorze, gdzie ktoś wyrzucił smołę. I dwa z ptaków niestety się zatruły. Resztę odratowano, ale potrzeba koców i specjalnych płynów do wyczyszczenia piór. Pomagamy!
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja napisałam do wydawnictwa esprit co dalej ze współpracą. Otrzymałam wiadomość o ograniczeniu recenzentów, ale nowa pani stwierdziła, że chciałaby podtrzymać naszą współpracę i nawet otrzymałam już książkę do recenzji ;]

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)