poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zabawne słowa kluczowe! :-)

Coś na poprawę humoru - zobaczcie, jakie hasła wpisane w wyszukiwarkę naprowadzają ludzi na mojego bloga :-) Oczywiście, pisownia oryginalna.

#serca na piasku - sezon na plażowanie jeszcze trwa, więc w dowód miłości możecie takie serce ukochanej/mu na piasku nakreślić
#humorystyczne obrazki na dzień dziadka - ludzie, przecież sierpień mamy...
#co zwiedzala pyza - a bo ja wiem, co ta Pyza zwiedzala?
#czy jest serial klub tiary - nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiona jestem
#dzwoneczki japońskie - na pewno pięknie brzmią
#niesamowicie rozkoszne koty. ile stron - czekajcie, zaraz policzę...
#slub blair - to ona już po ślubie? Chyba nie jestem na bieżąco z tym serialem...
#jak wytrzymać z rodzicami i nie zwariować - to trudna sztuka, przyznaję
#ząćmienie - słońcą czy księżycą?
#damon z profilu - lewego czy prawego?
#plakat co ja pacze - o, chętnie powieszę sobie takowy w pokoju!
#segregator z ewą farną - do kolekcjonowania karteczek, zapewne (pamiętacie? xD)
#komu zostały przyznane oscary 2012 - o, tu można sprawdzić
#adele sweter - czyżby piosenkarka stworzyła własną kolekcję ubrań?
#ernest jacaszek - nie wiem, kim jest ów tajemniczy pan
#baj pomorski - hmm?
#kot na książkach - ależ proszę bardzo:


#autorka książki pajęczyna charlotty - Mother of God - autorka?!
#przeczytaj tekst i na podstawie informacji - zadania domowe nie u mnie, niestety
#jak rozkochać faceta - nie mam pojęcia, a Wujek Google wie?
#jak rozkochałam faceta - urzekła mnie Twoja historia
#monster high 5 książka - z tego co wiem, to jeszcze 4. część nie wyszła...
#goliat westerfeld - ???
#jaki wyraz miał napisany na kubku kubuś puchatek w książc - może wiecie, jaki?
#oddam za darmo kraków ksiaszki monstrer - chętnie przyjmę, cokolwiek to znaczy
#wyobrażnia dziecięca jak ją wykorzystać - może te poradniki pomogą: Bystrzaki i Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka
#coś o papkinie - hmm, może to, że jest bohaterem Zemsty? Wystarczy? :-)
#saga zmierzch ks - to może dokończę: "iężyc w nowiu"
#książki o miłości nastolatki do mężczyzny - hmm, nic aktualnie nie przychodzi mi do głowy

A na koniec oczywiście te najciekawsze:

#tapeta mistrzów dj - to daje do myślenia...
#jeszcze kilka hermiony 12 hermiona granger 1 - doprawdy, interesujące
#wiersze miłosne dla sary - wysil się, kolego, i sam coś wymyśl!
#czirokeskie czary - uhuhu, ktoś się bawi w rzucanie uroków?
#ciao bella a presto xd - z takim podrywem to daleko się nie zajdzie ;-)
#włodzimierz spodziewała - aż się ciśnie na usta pytanie: a kogo się spodziewała? ;-))
#las dziwny - nie wiem, jak to skomentować
#"klara" autobiografią kuny? - myślę, że trzeba spytać się autorki. Też mnie to ciekawi.
#ślub pomiędzy wilkołakiem a księżniczką wampirów - to już do tego dochodzi?
#gacie w literaturze - ...
#przemek tytoń - najlepszy bramkarz, i to jeszcze z mojego miasta!
#przemek tytoń z dziewczyną - rozchwytywany ten Przemek, nie powiem.

Ach, ten niezastąpiony Wujek Google...

PS Chętnych zapraszam do przeczytania i skomentowania recenzji książki Queen. Nieznana historia! :-)

18 komentarzy:

  1. Ha ha ha :))) Intrygują mnie te gacie w literaturze. Może to na pracę maturalną? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, świetne te słowa kluczowe :D "Las dziwny" i "gacie w literaturze" rozwaliły system :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszak wiadomo, że Wujek Google zawsze prowadzi prosto do celu ;) Rozkoszne te tagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czasami też mam takie dziwadła:) Raz się zastawiam, po co oni szukają takich rzeczy? I dlaczego wujek google twierdzi, że coś takiego jest u mnie???

    OdpowiedzUsuń
  5. Gacie w literaturze <3
    Świetne są Twoje komentarze, nieźle się można uśmiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Szczerze powiedziawszy, nad niektórymi komentarzami długo się zastanawiałam, bo kilka słów kluczowych było naprawdę dziwnych, co by nie rzec - dość idiotycznych xD

      Usuń
  6. Poprawiłaś mi humor :) Najciekawsze są Twoje komentarz, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Cieszę się, że Cię rozweseliłam, zwłaszcza, że za oknem taka brzydka pogoda (przynajmniej u mnie xD)...

      Usuń
  7. faktycznie, zapytania bywają niekiedy rozbrajające :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślub pomiędzy wilkołakiem a księżniczką wampirów XD
    Zabiło mnie to oraz "gacie w literaturze " - dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. To mnie rozbawiłaś :). Sama muszę kiedyś stworzyć taki spis, u mnie też trafiają się czasami istne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, podeślij mi potem link, to też się pośmieję ;)

      Usuń
  10. Ludzie wpisują takie zlepki, że chyba najtęższym umysłom się nie śniły dziwaczniejsze kombinacje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe te słowa kluczowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, "gacie w literaturze" kasują wszystko... :D Uwielbiam czytać tego typu notki. :) Zawsze sobie humor poprawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznać się, kto szukał informacji o gaciach w literaturze? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze to ze ślubem i Hermioną. ;) Naprawdę, świetny sposób na poprawę humoru. :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)