poniedziałek, 5 listopada 2012

To już rok... + STOSIKI DWA :)

Dokładnie rok temu, 5 listopada 2011 roku, na blogu Książki i nie tylko pojawił się pierwszy wpis. Była to recenzja książki Żegnaj, Jaśmino. Jak można łatwo sprawdzić, wiele od tamtej pory się zmieniło. Recenzje są o wiele dłuższe, wreszcie mają jako-taki 'kształt' i... mam dla kogo pisać. Bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną już rok. Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze, dołączenie do grona obserwujących bloga czy też lubiących na Facebooku. Świadomość, że nie piszę ot, tak sobie czy też do 'niewidzialnego czytelnika' bardzo mi pomaga, motywuje do tego, by tworzyć recenzje lepsze, ciekawsze, takie, które Was nie zanudzą. Dziękuję również wszystkim Wydawnictwom, z którymi współpracuję.

Czego chciałabym życzyć sobie i swojemu blogowi w pierwszą rocznicę? Tego, żebym wciąż recenzowała i nie straciła do tego zapału i żeby zaglądanie na mojego bloga było dla Was, Czytelników, przyjemnością :)

Małe podsumowanie roku:
Całkowita liczba wyświetleń stron: 19487
Liczba obserwatorów: 130
Najczęściej czytana recenzja: "Pyza na polskich dróżkach"

A tak na dobry początek nowego blogowego roku... dwa książkowe stosiki! Miłego oglądania i przyjemnego wieczoru!


Od góry:
~ Treecards Human Being A1 i Treebox - od wydawnictwa Cztery Głowy
~ Uzdrawiająca moc przebaczenia - od wydawnictwa Esprit
~ Kłótliwy poradnik partnerski - od wydawnictwa Edgard Samo Sedno
~ Myśleć efektywnie - jak wyżej
~ Techniki samorozwoju - jak wyżej
~ Życie ze smakiem - jak wyżej
~ Hugo i mapa z wyspy potworów - od wydawnictwa Stentor
~ Z kufra pana Pompuła - jak wyżej
~ Kino bez tajemnic - jak wyżej
~ Włoski. Gramatyka - od wydawnictwa Edgard
~ Sekrety La Roja - od wydawnictwa SQN
~ Barca moim życiem - jak wyżej
~ Rok w raju - jak wyżej


Od góry:
~ Matematyka - daj się uwieść! - z biblioteki szkolnej
~ Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy? - jak wyżej
~ Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne? - jak wyżej
~ Melody - z biblioteki osiedlowej, jestem ciekawa innych książek pani Andrews, więc postanowiłam wypożyczyć również tę
~ 1989 Dziesięć opowiadań o burzeniu murów - z biblioteki

29 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy i dalszego rozwoju życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu:)
    Wspaniałe stosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich dobrych wyników i życzę, żeby następny rok był równie owocny:) Imponujące stosy,a szczególnie ten pierwszy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystkiego najlepszego na roczek i życzę kolejnych ciekawych książek, nowych stosików i jeszcze lepszych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matematyka daj się uwieść, hah :D dobry tytuł :D Ja się dałam uwieść w peirwszej liceum jak zobacyzłam mojego nauczyciela od matmy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania z mnóstwem ciekawych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Obyś kolejny rok wytrzymała. :3 Książki z nie mojej tematyki, ale życzę Tobie miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele książek do przeczytania :)
    na nudę nie będziesz narzekać ;]
    i gratuluję okrągłej rocznicy! rok to już ładny kawałek czasu
    życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam 'Tree box' z Wydawnictwa Cztery Głowy - świetnie zrobione fiszki. Trochę zazdroszczę tyyyyylu tytułów z Samego Sedna, sama czekam na Techniki samorozwoju :) Czytałam Kino bez tajemnic - wspominam całkiem nieźle.

    Gratuluję rocznicy i życzę przyjemnego czytania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje roku blogowania! Ja miałam swój rok w maju :)
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    P.S. Stos super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj :)Super stosiki. Zazdroszczę poradników, choć niektóre już mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci kolejnych owocnych latek w blogosferze, satysfakcjonującego rozwoju i jak najwięcej cudownych, niezapomnianych lektur!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i życzę powodzenia w kolejnym roku blogowania, oraz dużo wspaniałych książek i wielu nowych stosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnych:) Wszystkiego dobrego;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleś się pięknie obłowiła!

    Wszystkiego dobrego - oby więcej takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i zycze wielu sukcesow w przyszlosci ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stosy! Techniki samorozwoju już czytałam i jestem zachwycona, aktualnie czytam ten poradnik o CV i też jak na razie sprawia bardzo pozytywne wrażenie ;)

    Gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i wszystkiego najlepszego na kolejny rok blogowania! :) Co do stosików, to sama czekam na obrazkowe fiszki i Treebox :D Z chęcią skusiłabym się też na repetytorium z włoskiego - z pewnością by się przydało przed kolokwiami ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic :) Stosy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, to już rok! :) Życzę zatem wszystkiego najlepszego!

    Co do książek w stosikach, interesują mnie "Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?", "Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne?" oraz "Uzdrawiająca moc przebaczenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam Cię do zabawy "Liebster blog", szczegóły tutaj: http://ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-czyli-blogowa-zabawa-d.html

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego. Gratuluję statystyk. Piękny stosik. Dobrego na kolejne lata blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat! I gratulacje! Stosy cudowne, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i pięknych stosów!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy :) Oby twój blog obchodził jeszcze wiele takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje roku :) życzę sukcesów - ciekawy stos ale jednak nie dla mnie tematycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Zapraszam Ciebie do zabawy, oczywiście jeżeli masz ochotę:)
    http://kolimana.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-czyli-blogowa-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, mój blog niedawno obchodził roczek... Czytałaś Kiki van Beethoven? Jeśli nie, to zapraszam Cię do mnie na konkurs urodzinowy. Zapisy przyjmuje do jutra. Może to twoja odpowiedź na pytanie będzie tą najlepszą? Zapraszam!
    :)
    [http://www.dzosefinn.blogspot.com/2012/10/1-sze-urodziny-bloga.html]

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)