piątek, 7 grudnia 2012

Mike Flynn, Doug Gregg - Uzdrowienie wewnętrzne

Autorzy: Mike Flynn, Doug Gregg
Tytuł: Uzdrowienie wewnętrzne. Pozwól Jezusowi uzdrowić Twoje serce
Wydawnictwo: Esprit 2012
Ilość stron: 336
Cena detaliczna: 34,90 zł

Każdy z nas przeżywa czasem coś trudnego. Traumy z przeszłości, które mają wpływ na teraźniejszość, wydarzenia, które sprawiły, że poczuliśmy się odrzuceni, lęki, fobie, nieakceptowanie samego siebie... Trudno się uporać z podobnymi odczuciami. Autorzy niniejszej książki opisują w jaki sposób możesz sobie pomóc. Uzdrowienie wewnętrzne, bo o nim właśnie mowa, to forma Bożej łaski, dzięki której uzyskujemy szczęście.

Autorzy przytaczają wiele historii, zarówno biblijnych, jak i tych z życia codziennego, dotyczących uzdrowienia wewnętrznego. Byłam naprawdę zaskoczona, czytając niektóre z nich, oczywiście w tym pozytywnym sensie. Cała książka i zawarte w niej historie są niesamowicie inspirujące do zmiany swojego życia na lepsze: do uwierzenia w to, że Bóg chce naszego dobra i pomaga nam, choć my nie zawsze jesteśmy tego świadomi i do otworzenia się na działanie Ducha Świętego.

Czasem lubię sięgnąć po takie książki. Ich lektura wiele mi uświadamia. Ta książka rozstrzygnęła kilka nurtujących mnie kwestii i dzięki niej wiem więcej na temat tego, jak Bóg działa poprzez Ducha Świętego. To publikacja niemal idealna na Adwent: czas refleksji, pracy nad sobą.

Uzdrowienie wewnętrzne umiejscowiłam poza oceną: książka ta jest uniwersalna i nie da się jej porównać z innymi, jakie recenzuję na blogu.

Za egzemplarz recenzencki bardzo dziękuję Wydawnictwu Esprit!



PS Przepraszam Was, że ostatnio tak rzadko zamieszczam recenzje. Niestety, na tygodniu prawie nie mam czasu, by czytać ani tym bardziej pisać opinie - nauka zajmuje na razie najwięcej mojego czasu. Postaram się jakoś to unormować, pogodzić, tak, by czytać i pisać częściej, mam nadzieję, że mi się to uda! Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień! ;-)

9 komentarzy:

  1. Jestem ateistką, więc raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to zwykłe lenistwo?
      Bo co to za człowiek, który twierdzi, że jest ateistą, jeśli nawet nie czyta nic o wierze? Powinien przeczytać, a wtedy stwierdzić, czy wierzy czy nie.

      Usuń
  2. Dla mojej mamy będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja podziękuję
    zupełnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu pasuję, ponieważ tematyka książki kompletnie mi nie leży :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością jest to wartościowa pozycja. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo często i dużo czytałam książek o tematyce religijnej, dlatego mnie osobiście bardzo zaciekawiła tematyka powyższej książki i ja chętnie zagłębię się w nią bardziej szczegółowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, do kogo się zwrócić w razie problemów i raczej nie potrzebuję do tego książki, choć może być pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie inspiracje - niby nic, a jednak dają siłę do działania. Chyba każdy powinien od czasu do czasu sięgać po tego typu lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)