piątek, 28 grudnia 2012

Multikurs: Intensywny kurs języka angielskiego dla średnio zaawansowanych

Tytuł: Multikurs. Profesor Henry: Intensywny kurs dla średnio zaawansowanych
Język: angielski
Ilość multimedialnych lekcji: 18
Cena: 39 zł/ 3 miesiące, 59 zł/ 6 miesięcy, 89 zł/ 12 miesięcy

Wiecie już pewnie, że mam niezłego hopla na punkcie różnych metod nauki języków, a raczej na punkcie nauki języków w ogóle. Moim marzeniem jest mówić biegle w przynajmniej trzech językach obcych (angielski, włoski, hiszpański), ale chciałabym też opanować norweski, francuski i suahili. Ach, marzenia! Korzystam z wielu metod nauki: od ulubionych fiszek począwszy, przez oglądanie filmów w oryginalnej wersji, po różne ćwiczenia i testy w książkach i podręcznikach.

Tym razem chciałabym Wam opowiedzieć o Multikursie. Jest to kurs online, który pomoże nam w opanowaniu danego, wybranego języka - oczywiście, nie od razu. Bez pracy nie ma kołaczy i nie od razu Kraków zbudowano, dlatego nie oczekujmy nie wiadomo jakich wyników od tegoż kursu ;-) Osobiście z kursem online nie miałam do czynienia nigdy. Jeśli natomiast chodzi o kursy komputerowe, to owszem, korzystałam z nich, i była to naprawdę ciekawa metoda nauki. Gdy otrzymałam więc propozycję przetestowania Multikursu, nie wahałam się ani chwili. Okazało się, że kurs online to naprawdę świetny wybór. Nie trzeba niczego instalować, nie trzeba nosić ze sobą żadnych płyt ani słowników, bo wszystko ma się pod ręką na dowolnym komputerze. Potrzebny jest jedynie dostęp do internetu ;-) Co jeszcze sprawia, że ten kurs zasługuje na uwagę?

Już sama oferta językowa jest bardzo bogata - do wyboru mamy bowiem języki zarówno powszechnie znane: angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski oraz włoski, jak i te bardziej egzotyczne: arabski, chiński i japoński. Dodatkowo można wybrać kurs dostosowany do poziomu znajomości danego języka (jeśli go nie znamy, możemy rozwiązać test sprawdzający dostępny na stronie multikurs.pl - ja z niego skorzystałam i dzięki niemu dowiedziałam się, że mój obecny poziom znajomości języka angielskiego to B1 - średnio zaawansowany). Każdy znajdzie więc tu coś dla siebie.

Dobrze, dobrze, ja tu gadu, gadu, a Wy pewnie chcielibyście wiedzieć, jak taki kurs wygląda "od kuchni". Już spieszę z wyjaśnieniami. Otóż, jest podzielony na 18 lekcji, takich jak: 'Szukam pracy', 'Szaleństwo zakupów' czy 'Cztery strony świata'. W każdej lekcji znajdziemy różnorodne ćwiczenia, zarówno te polegające na słuchaniu, jak i pisaniu, uzupełnianiu czy wybieraniu właściwego tłumaczenia danego słówka. Takie nagromadzenie różnorakich ćwiczeń bardzo mi się podoba, dzięki temu nauka nie jest nudna, a niektóre zadania można nazwać mianem quizów, przez co ich rozwiązywanie sprawia wrażenie zabawy. Między innymi dlatego korzystanie z Multikursu jest dla mnie przyjemnością.

Oczywiście, nie znajdziemy tu tylko i wyłącznie ćwiczeń. Są tu też listy słówek, z jakimi musimy się zapoznać, by rozwiązywać dane zadania, są dialogi do odsłuchiwania, wzory krótszych i dłuższych form pisemnych (np. listów), a także, co pozytywnie mnie zaskoczyło, ciekawostki o Wielkiej Brytanii. Po kilku lekcjach mamy do zrobienia test słownictwa i gramatyczny. Całość w naprawdę udanej i miłej dla oka oprawie graficznej. Żeby pokazać Wam, jak to wszystko mniej więcej wygląda, zrobiłam kilka screenów (niektóre nieco poprzycinałam, by były wyraźniejsze, ale po kliknięciu na nie i tak się powiększą):







Mam nadzieję, że moja dalsza nauka przy pomocy tego kursu będzie równie przyjemna i owocna, co dotychczas.

Za możliwość przetestowania kursu bardzo dziękuję Wydawnictwu Edgard!


11 komentarzy:

  1. Na pewno kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałam dla córki kurs dla początkujących - jest rewelacyjny! Kolejny poziom wybiorę chyba jednak na płycie, ale i tak jest to jedna z lepszych metod nauki języka:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kurs. Polecę mojej siostrze, to jej poziom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten kurs. Posiadam wersję pudełkową do hiszpańskiego i bardzo sobie chwalę. Bardzo intensywna nauka przede wszystkim słownictwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym nauczyć się nowych języków, ale czas.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo :D Brzmi naprawdę super, muszę to przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z angielskim nie mam problemów, ale chętnie sprawiłabym sobie taki do hiszpańskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie skorzystam z tego kursu, ponieważ chcę podszlifować język angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rozwiązanie. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny kurs! Z całą pewnością chciałabym wykonać coś takiego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki kurs, aby odkurzyć trochę mój angielski :) Muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)