sobota, 19 stycznia 2013

Wyróżnienie Versatile Blogger, czyli kilka faktów o mnie :)

Witam!
Mam dziś chwilowy dostęp do komputera (na Facebooku informowałam Was już o tym, że z powodu zepsutego PC nie będę mogła często dodawać nowych recenzji... Czekam, aż zostanie naprawiony, albo na kupno nowego ;)), więc postanowiłam wpaść i zamieścić notkę o wyróżnieniu Versatile Blogger, które otrzymałam od Ciarolki i Taki jest świat, za co serdecznie dziękuję!

Zabawa polega na tym, by pokazać nagrodę The Versatile Blogger na swoim blogu, podziękować tym, którzy go nominowali, zamieścić 7 faktów o sobie, a następnie nominować kolejnych 15. bloggerów.

A zatem... oto 7 faktów o mnie:

1. Moim ulubionym sportem jest siatkówka, na drugim miejscu plasują się skoki narciarskie, na trzecim zaś piłka nożna. Nie uprawiam żadnego z tych sportów, ani też jakiegokolwiek innego, ze względów zdrowotnych.
2. Mam Siostrę, która również prowadzi bloga z recenzjami książek. Chcecie zobaczyć, jak sobie radzi? ;) Zajrzyjcie do niej :) --> ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com
3. Obecnie uczęszczam do pierwszej klasy liceum, na profilu humanistyczno-psychologicznym. Wolałabym klasę językową, ze względu na rozszerzony angielski, który chciałabym zdawać na maturze, ale tam uczą się języka niemieckiego w rozszerzeniu, a ja nigdy nie miałam z nim do czynienia...
4. Nie wiem, co chcę robić w przyszłości. Mam tyle planów i ambicji, ale gorzej z zapałem no i z konkretnym wyborem czegoś.
5. Mam dwa koty, o czym już pewnie wiecie, bo wspominam o nich bardzo często. Ale co ja poradzę, skoro kocham zwierzęta, a swoje to już zwłaszcza! :)
6. Uwielbiam zakupy. Mogłabym całymi dniami chodzić po galerii, i nie nudziłoby mnie to. Najwięcej czasu oczywiście spędziłabym w Empiku, jak to ja, ale i do sieciówek odzieżowych chętnie zaglądam. Ach, gdyby tylko portfel był zawsze pełny! ;P
7. Chciałabym mieć tatuaż. Naprawdę. Moja Mama robi duże oczy, Tata puka się w czoło, a Siostra uważa, że to cool. Podzielam jej zdanie (Siostry, nie Mamy ;)). Tylko gorzej ze wzorem, jaki miałabym sobie wybrać. Może jakiś cytat z ulubionej piosenki...?

I to już wszystko. Nie wiem, kogo nominować, bo większość blogerów wzięła udział w zabawie. Ale jeśli ktoś jeszcze nie został wyróżniony, to zapraszam do opowiedzenia kilku faktów o sobie :)

8 komentarzy:

  1. Też bym chciała tatuaż i to spoooory, a w sumie nawet kilka, ale moja alergia chyba mi na to nie pozwoli. A nawet jeśli pozwoli to tatuaż, który chcę będzie mnie kosztował fortunę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale szybko odpowiedziałaś:) Ja też uwielbiam siatkówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam młodszą siostrę, ale niestety ona nie czyta książek prawie wcale :(
    Widać całe czytelnicze zapędy przeszły na mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Basia, jest twoją siostrą. Czasem zaglądam na jej bloga:-))
    Piszesz również, że lubisz zakupy. Ja niestety ich nie znoszę kupować i dla mnie to jest koszmar.
    Też bym chciała natomiast tatuaż, ale jakiś malutki, nie rzucający się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zabawy, ponieważ można wiele dowiedzieć się o innych blogerach :) Tatuaże są świetne, ja sobie szczelę na osiemnastkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kooocham siatkówkę, zupełnie jak Ty :D Och, dziękuję, że o mnie wspomniałaś! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również żałuję, że nie uczęszczam do klasy językowej. Jednak wprowadzili ją w moim liceum dopiero w tym roku, czyli o dwa lata za późno dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)