piątek, 8 lutego 2013

Stosik na ferie :)

Tak! To już dziś! Dzień, na który czekałam męczona klasówkami, kartkówkami i odpytywaniem, a przede wszystkim zamętem spowodowanym końcem semestru i wystawianiem ocen. Właśnie dziś zaczęłam ferie. Mimo że oficjalnie rozpoczynają się 11. lutego, to ja świętuję już dziś ;-) Jak? Ano na przykład układaniem książkowego stosiku na ferie. Nie pamiętam, kiedy pokazywałam swoje zdobycze książkowe... To było chyba jeszcze w ubiegłym roku ;-) Wybaczcie mi zatem tę niestosowność i nacieszcie swoje oczy:


Musicie mi też wybaczyć kiepską jakoś zdjęcia, ale, mówiąc kolokwialnie, nie rozkminiłam opcji w aparacie mojej Siostry, którym to robiłam fotografię. Wobec czego wyszło jak wyszło.

Stos podzieliłam na dwie części: ta z lewej przedstawia książki własne (sprezentowane mi lub komuś oraz otrzymane od wydawnictw), ta z prawej to pozycje wypożyczone w bibliotece.

Książka, która stoi za stosikiem z lewej strony to Drużyna marzeń - egzemplarz od Wydawnictwa SQN - historia FC Barcelony. O tej książeczce będzie niedługo. Dalej książka do recenzji od Wydawnictwa Esprit - Tylko dla kobiet. Przewodnik po tym, co kryje się w duszy mężczyzny - no powiedzcie, czyż nie jest to przydatna książka? ;-) Zawsze o tym marzyłam z autografem autorki udało mi się wygrać w konkursie. Książkę dałam w prezencie gwiazdkowym Mamie, ale podebrałam jej niedawno, by sama ją przeczytać (hihihi). Mamo, jeśli to teraz czytasz - nie gniewaj się! :-) Georgialiki sama otrzymałam w prezencie na klasowe mikołajki (a właściwie wigilijki, bo podarki wręczyliśmy sobie podczas klasowej Wigilii) od koleżanki, za co jeszcze raz bardzo dziękuję ;** I na koniec Mourihno. Za kulisami zwycięstw - biografia trenera Realu Madryt, również od Wydawnictwa SQN. Nawet nie wiecie, jaką mam na nią chrapkę!

Teraz na celowniku stosik prawy - Cesarz Kapuścińskiego to lektura szkolna do przeczytania podczas ferii. Ale twórczość tego pisarza miałam od jakiegoś czasu w planach, więc zobaczymy, co z tego wyjdzie (znacie moją awersję do szkolnych lektur...). Świat według Clarksona 2 - dopadłam w bibliotece drugą część i jestem naprawdę ciekawa tej książki. Cykl Pocałunek anioła dorwała w bibliotece moja Siostra, więc i ja postanowiłam skorzystać z okazji i przeczytać tę serię. Jestem w trakcie czytania pierwszego tomu... ale nic nie zdradzę ;-) Zapytaj Alice przyuważyłam kiedyś na czyimś blogu i gdy tylko zobaczyłam na bibliotecznej półce, od razu chwyciłam do ręki. W drodze - filmu nie widziałam, bo postanowiłam zacząć od książki. A zatem zacznę... Na deser Wrogowie publiczni - najgrubsza książka z całego stosiku na ferie. Jakoś tak bardzo zechciałam ją przeczytać, choć zazwyczaj omijam tego typu pozycje.

W sumie - 14 książek. I 17 dni ferii (do standardowych dwóch tygodni doliczyłam dzisiaj i weekend). Nie wiem, czy uda mi się przeczytać wszystkie zgromadzone w stosie pozycje w czasie ferii, choć mam taki ambitny plan... Ale przecież nie tylko w książkach człowiek siedzi. Ferie są po to, by się wyszaleć i odpocząć! Choć w sumie, ja odpoczywam czytając :) Jutro wyjeżdżam do Dziadka, będę tam do wtorku. I zabieram ze sobą parę książek.

Życzę udanych ferii tym, którzy również je dziś rozpoczynają, i powodzenia w szkole tym, którym laba się już skończyła :) Przy okazji - jak je spędziliście? Były udane?

Pozdrowionka!

26 komentarzy:

  1. Świetne pozycje! Udanych ferii i miłych lektur życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury i niezapomnianych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdobycze. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapuściński to teraz lektura szkolna? WOW!
    Życzę przyjemnego czytania i cudownych ferii :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to się ma w przypadku innych szkół, ale ja właśnie będę przerabiać tę książkę. Może to dlatego, że uczę się języka polskiego na poziomie rozszerzonym? :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja również mam wiele czytelniczych planów na ferie, ale czy wyjdą - nie wiem;) Chętnie przeczytałabym książki Elizabeth Chandler;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nabytki, piękne.

    "Drużyna marzeń" to cudna publikacja, bardzo mi się spodobała. Nawet lubię Barcelonę :D Kocham natomiast Real Madryt i z wielką chęcią przeczytałabym biografię trenera tego klubu <3 Twórczości Kapuścińskiego nie znam, ale może kiedyś się z nią zapoznam. Jeśli chodzi o serię "Pocałunek anioła" - pierwszą część czytałam, ale była nudna. Drugi tom także już za mną - jest znacznie lepiej. Teraz czytam "Bratnie dusze" - czyli trzecią część - i jest naprawdę super. Ale nie chcę Ci nic zdradzać - zobaczysz, jak sama przeczytasz! Kiedy skończę czytać ten cykl, zamierzam właśnie sięgnąć po "Zapytaj Alice" :)

    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało przeczytać wszystkie te powieści w tegoroczne ferie. Mam nadzieję, że będą udane! :*

    Pozdrawiam serdecznie, miłej lektury życzę oraz z niecierpliwością czekam na recenzje! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Ja również mam taką nadzieję!

      Usuń
  8. Świetny stosik :) Z tych pozycji czytam tylko serię ,,Pocałunek anioła'' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem zdziwiona, nieprawdopodobne....Jest jeszcze nadzieja w naszym systemie edukacji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ferie przeleżałem w łóżku "chapając" przez kilka dni antybiotyk. Życzę, więc ferii bardziej udanych niż moje :)

    Hmmm... a Kapuścińskiego to bym Ci chętnie podkradł :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że podobnie jak ja tez lubisz Clarksona . Ja niedługo zacznę czytać tez , ale 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moje pierwsze spotkanie z książką tego autora, więc jeszcze nie mam co lubić ;D

      Usuń
  12. Choć wiele mało znanych mi książek to jestem ciekawa recenzji :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się rozpoczyna tydzień wolnego po sesji, więc w końcu mogę czytać czytać i czytać :)
    Bardzo ładny stos, życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu ferie! Gratuluję stosu i życzę miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Geogrialiki są wyśmienite POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Podebrałabym "Zawsze o tym marzyłam", "Świat według Clarksona", "Zapytaj Alice" oraz "W drodze". Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ferie? Komu dobrze! Gratuluje książek i życzę przyjemnego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzje, gdyż większości pozycji nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapytaj Alice chciałabym mieć u siebie :) Śliczny stos, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie kojarzę większości pozycji. Czekam na recenzje. Udanych ferii życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanych, czytelniczych ferii życzę.
    Imponujące masz nabytki. Szczególnie mnie zaciekawiła ,,Zawsze o tym marzyłam''. Zazdroszczę, że masz tę książkę i to jeszcze z autografem. Czekam na recenzje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę, jeszcze nie skończyłam czytać książki :"Zawsze o tym marzyłam", a moja kochana córeczka zawiozła ją do Dziadka. A tak na poważnie to jestem dumna z Twoich czytelniczych planów na ferie ,choć wolałabym byś spędziła je bardziej aktywnie - w końcu przed Ratuszem jeszcze funkcjonuje lodowisko i łyżwy czekają w piwnicy. Z niecierpliwością czekam na recenzję mojego prezentu pod choinkę oraz innych książek aby skonfrontować nasze poglądy na nie.Całuski moje Słoneczko.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)