środa, 27 marca 2013

Stosik! Bo na Święta trzeba mieć co czytać :)

Od ostatniego stosiku upłynęło dość sporo czasu. Mimo że części przedstawianych w nim książek nie przeczytałam (z różnych powodów - albo zaczęłam czytać i dana pozycja okazała się słaba, albo zwyczajnie stwierdziłam, że chyba nie przemówi do mnie dana książka, i po prostu nawet do niej nie zajrzałam), to postanowiłam pokazać Wam kolejne zdobycze książkowe. Wciąż ich przybywa, a ja z niepokojem zastanawiam się, gdzie je pomieścić. Regał zapełniony, półki zapełnione, do szuflady ich przecież nie włożę! ;-) Chyba że... w ostateczności...

Nie, jednak muszę zamontować sobie kolejną półeczkę ;-)


Stosik powyżej to w dużej mierze zbiór egzemplarzy recenzenckich. I tak, od prawej strony... Pięknie wydana baśń Andersena 'Królowa śniegu' - efekt nowo nawiązanej współpracy z Wydawnictwem M. Dalej pozycja od wydawnictwa Esprit - 'Tunika Jezusa', 'Single' - lekka powieść od Wydawnictwa M i kolejna religijna książka od wydawnictwa Esprit - 'Szaleństwo modlitwy'. Jak widać, książki od tych dwóch wydawnictw, ułożyły się na przemian ;-) Dalej już odstępstwo od reguły - wypożyczony z biblioteki 'Mój tydzień z Marilyn'. 'Wybrani' natomiast to egzemplarz od Wydawnictwa Otwarte, jeszcze przed korektą. Kolejna książka w stosiku to 'Piękne istoty' - po filmie, na który wybrałam się do kina, postanowiłam przeczytać wersję oryginalną, którą dostałam od Mamy ♥ Dalej dwa poradniki od wydawnictwa Samo Sedno - 'Jak zbudować szczęśliwy związek?' i 'Sięgnij po swoje marzenia! Alchemia zmian dla kobiet'. O, i kolejna książka od Wydawnictwa M, pod tytułem 'Kto zabił Jezusa?'. Pozycję 'Kasia Bosacka cudnie chudnie' pożyczyłam od Ciarolki (jeszcze raz dziękuję!), a 'Gdybym była Tobą, gdybyś była mną' to książka z biblioteki, której recenzję mieliście już okazję czytać przy okazji mojej akcji Kobiecy Tydzień.


Drugi stosik jest już znany facebookowiczom, bowiem przedwczoraj zamieściłam powyższe zdjęcie na fan page'u mojego bloga. Przedstawia najnowsze zdobycze od wydawnictw SQN i Otwarte, które przybyły do mnie w poniedziałek. Od góry: 'Justin Bieber. Dopiero się rozkręcam' (cóż za zbieg okoliczności, że tę książkę otrzymałam dokładnie tego samego dnia, w którym odbywał się koncert Justina Biebera w Polsce! Ktoś z Was był może na nim? ;-)) - od wydawnictwa SQN; 'Poradnik pozytywnego myślenia' (nawet nie wiecie, jaką mam ochotę na tę książkę! Już sobie ostrzę ząbki ;-)) - egzemplarz przed korektą od Wydawnictwa Otwarte; 'Pretty Little Liars. Kłamczuchy' (tę powieść, a właściwie całą serię, ogromnie chciałam przeczytać już od jakiegoś czasu. Pierwsza część już w moich rękach) - od Wydawnictwa Otwarte; 'Alfred Hitchcock. Nieznana historia Psychozy' (książki o najsłynniejszym chyba filmie tego reżysera nie mogłam przepuścić koło nosa) - od Wydawnictwa SQN.


A tak z innej beczki - ponieważ raczej nie wpadnę już na bloga przed Świętami Wielkanocnymi, chciałabym złożyć Wam życzenia... Aby Zmartwychwstały Jezus Chrystus obdarzył Was swoją łaską. Aby te Święta były udane, spędzone w gronie rodziny. Aby pomyślność, radość i pogodność towarzyszyły Wam na co dzień. A przy okazji również smacznego jajeczka, żurka i mazurka, i wesołego dyngusa! :-)

33 komentarze:

  1. "Wybranych" także mam w swoim stosiku i książka podobała mi się tak samo jak Tobie :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne stosiki! Dodatkowych półek na książki nigdy za wiele. ;)

    Ps. Radosnych i rodzinnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj zamieściłam stosik :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wybranych" i te książki z drugiego zdjęcia bym przeczytała. Fajnie ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkoholizm się szerzy! Ale ja również nie wyobrażam sobie miesiąca bez choćby jednego książkowego nabytku:) Zdrowych i pogodnych! *
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej podobała mi się pierwotna wersja okładki "Piękne istoty"...

    Ja również przymierzam się do przeczytania PPL, ale pewnie jeszcze się zejdzie, ponieważ mam obecnie co czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tych ,, pięknych istot",bo niestety do kina nie udało mi się wybrać,gdy grano ten film,słyszałam,że film ,,Poradnik pozytywnego myślenia" jest fantastyczny,więc jaka wspaniała musi być sama książka?:]świetne pozycje a święta:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chcę się wybrać na 'Poradnik pozytywnego myślenia' do kina. Niestety, grają ten film tylko jeden dzień (!), więc nie wiem, czy w ogóle są jeszcze jakieś wolne miejsca do rezerwacji.

      Usuń
  8. Aaaaa, biografia Justina *.* No muszę przeczytać, muszę! Jestem właśnie w trakcie czytania "Pięknych istot", fajna książka jak na razie :)

    Tobie też wszystkiego dobrego na Święta! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, ale chciałabym przeczytać tą biografię Justina <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na koncercie Biebera nie byłam, to kompletnie nie moje klimaty. A jeśli jesteśmy w temacie koncertów, to nie mogę się doczekać takowych łódzkich Iron Maiden i Depeche Mode <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne książkowe święta się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik! Życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pozycje! Kilka bym podebrała, a i u siebie mam "Single" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkradłabym Ci Piękne Istoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Kto zabił Jezusa?" czeka u mnie na swoją kolej. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za życzenia i nawzajem wszystkiego najlepszego , miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stosik:) Kilka na kilka pozycji ostrzę sobie już od jakiegoś czasu ząbki i jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Co do drugiego stosiku, to jak już wiesz, najchętniej wpadłabym do Twojego domu i Ci go podwędziła ;> (no może oprócz Biebera, za którym nie przepadam).

    Miłego czytania i również wszystkiego dobrego na Święta Wielkanocne życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to niech się dobrze czyta! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. udanej lektury zatem :)

    polecam serię PLL jest świetna i wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję stosu! "Wybrani" szalenie mi się podobali. A "Królowa Śniegu" strasznie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ zazdroszczę "Pięknych istot"! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Piękne istoty" zaczęłam, ale nie skończyłam, ciekawy pomysł, ale narracja prowadzona przez Ethan'a, choć jest to odmiana od narracji bohaterki, mnie nie zachwyciła i była wręcz nudna i banalna. Może kiedyś dotrwam do końca, ale na pewno nie teraz.
    "Poradnik pozytywnego myślenia" czeka na swoją kolej, bo jeszcze kilka książek przed nim jest. Przerwa świąteczna dla mnie będzie czasem nauki przed egzaminami gimnazjalnymi i uzupełnianiem ćwiczeń z historii. Ogólnie u mnie większa część kwietnia będzie poświęcona nauce, za to w maju sobie odbije! :D

    http://recenzentka-carrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ,,Pretty Little Liars. Kłamczuchy" i ,,Wybranych" mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zdobyczy. Półeczek nigdy za wiele. :) Widzę tu wiele pozycji,które mnie zaciekawiły: "Piękne istoty", "Mój tydzień z Marylin".

    Życzę wesołych, rodzinnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. :) Książki to moja największa miłość, mamy ich w domu ponad 600. :)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę Ci książki "Piękne istoty" :) Bardzo chciałabym ją przeczytać. Natomiast na pewno nie przeczytałabym nic o Bieberze, bo mnie nie interesuje. A o "Hitchcocku" mogę powiedzieć tyle, że jest super i gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny stos, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Parę pozycji bym Ci z chęcią zabrała. Ja również Ci życzę wszystkiego dobrego i bardzo mokrego Dyngusa, tylko nie w śniegu ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdobycze. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosik niczego sobie, upatrzyłam w nim książkę o "Psychozie", film oglądałam kilka razy, choć za każdym przechodził mnie dreszcz strachu. Ciekawi mnie więc, jakie tematy związane z filmem Hitchcocka poruszył autor w tej pozycji książkowej.Pozdrawiam już poświątecznie i miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)