sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka - powrót do przeszłości

Ach, te błogie czasy dzieciństwa, kiedy nie musieliśmy się prawie o nic martwić (no dobrze, może o to, że koleżanka z piaskownicy bawiła się naszą łopatką, a koronka w sukience Barbie uległa przerwaniu), kiedy można było robić niemal wszystko bez żadnych konsekwencji ("Przecież to tylko dziecko!"), a każdy dzień przynosił nowe wyzwania i przygody...

Miło jest powspominać. Dzień Dziecka może być do tego taką okazją. Najlepiej wtedy wyciągnąć zdjęcia z albumu i przypomnieć sobie historie sprzed paru lat. Zapraszam Was na mały powrót do przeszłości - na fotografiach z mojego dzieciństwa :-)

Moje ulubione zdjęcie z Mamą :)
Szukam czegoś w trawie...

Mała strojnisia :)

Z młodszą siostrzyczką :)
Jak widać, zamiłowanie do książek mamy z Siostrą od dzieciństwa :)


Humory nam, jak widać, dopisują.

Seriously? Mam sama zjeść taki wielki kawał ciasta?!

Obrazki oczywiście powiększają się po kliknięciu.
A Wy, lubicie oglądać zdjęcia z dzieciństwa? Może również przygotowaliście podobną notkę? :-)

12 komentarzy:

  1. W takich sytuacjach aż błagam o skaner... Może nie przygotuję podobnego posta, ale na pewno przejrzę zdjęcia z dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Lubię czasem powspominać takie czasy, ale aż mi się łza w oku kręci, kiedy tylko mam okazję obejrzeć takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcia. Za mną chodzi i moje takie, gdy zawsze ciągnęłam za sobą ukochanego Kubusia Puchatka.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia! Też dzisiaj wspomniałam czasy gdy byłam dzieckiem ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zawsze przy wspominaniu i oglądaniu zdjęć, łza kręci się w oku. Za czasy, które były i już nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jak ja dawno nie oglądałam swoich zdjęć z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia z dzieciństwa oglądam często- lubię popatrzeć jaka kiedyś byłam ładna i słodka i co ze mnie wyrosło ^^ Też mam zdjęcie z książką w łapkach, chociaż wtedy chodzić nawet nie umiałam jeszcze :) ale książka musiała być :)
    Pozdrawiam, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, my, książkofile, już chyba tak mamy - z książkami w rękach paradujemy od dzieciństwa! :D

      Usuń
  8. Hi flower, your blog is really amazing! Fascinating posts! I just love it and I'm following! I hope you'll visit me and follow mine too.

    Kisses from Russia, www.annmartynova.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Thank you for your comment :) I have visited your blog a while ago and I liked it! I'm interested in embroidering too, but I don't have a time for it...

      I am following your blog now :)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)