poniedziałek, 22 lipca 2013

FOTORELACJA: LATO Z RADIEM W ZAMOŚCIU



Sobota, 20 lipca 2013.
Godzina 16:04
Idziemy. Jesteśmy w drodze na koncert Lato z Radiem. Wystąpią zespoły Enej i Perfekt.

~ ~ ~

Tymi słowami zaczęłam niniejszy tekst, bo właśnie te trzy zdania, wraz z godziną, otwierają zapis mini-relacji, jaką pisałyśmy z Siostrą w czasie drogi na koncert. To nic, że bazgrałyśmy jak kury pazurami. Wszystko da się odczytać.












Dalej jednak posłużę się wspomnieniami, które przeplatać będę z zapisem relacji z zeszytu i innej z notesu-kalendarza. A zatem... Jak to było?


Dotarłyśmy. Już z daleka było widać namioty, scenę, różne "stoiska", a przede wszystkim ludzi. Po zrobieniu zdjęć i wysłuchaniu panów Romana Czejarka i Bogdana Sawickiego, a następnie przesłuchaniu występu Robi Show, wróciłyśmy do domu po koc, sok, pieniądze, Mamę i Tatę. Planowałam zrobienie czegoś w rodzaju pikniku. Jednak, jako że Rodzice nie chcieli z nami iść, poszłyśmy z powrotem do parku (tam odbywał się koncert), ostatecznie nie zabierając żadnej z rzeczy, które planowałyśmy wziąć.

~ ~ ~

Za chwilę na scenie pojawi się zespół. :-)

 Koncert zespołu Enej rozpocząć się miał mniej więcej o godzinie 19:00, ale gdy chłopaki zaczęli wychodzić na scenę, było w okolicach godziny 20:00. Grupa wykonała zarówno piosenki przeze mnie znane, jak i te, które niespecjalnie kojarzyłam. Następnie członkowie zespołu zeszli ze sceny. Zabrakło jednej z moich ulubionych piosenek, pod tytułem "Skrzydlate ręce". Publiczność zaczęła skandować: "Enej! Enej!" i... już po chwili zespół ponownie pojawił się na estradzie. I tym razem, wraz z publicznością, zaśpiewali i zagrali dwie piosenki: "Tak smakuje życie" i "Skrzydlate ręce". Ach, jakie to uczucie: skakać, śpiewać, klaskać, podnosić ręce i tańczyć w rytm muzyki razem z zespołem, który się lubi. Niezapomniane! Śpiewało się super, klaskało jeszcze lepiej, a zabawa była przednia.








Szkoda, że, mimo iż czekałyśmy z Siostrą na autografy, okazało się, że zostały one już rozdane. Jak? Gdzie? Kiedy? Byłam naprawdę zaskoczona, bo nie mogłyśmy się doczekać tego właśnie momentu. No trudno. Musiałyśmy obejść się smakiem. Na szczęście mamy zdjęcia (to nic, że większość z nich jest rozmazana), filmiki (co z tego, że zamiast normalnie nagranego dźwięku, jest dziwnie skrzeczący) i, co najważniejsze, wspomnienia. Tak. Tego nam nikt nie odbierze.

17 komentarzy:

  1. Ale Ty chudziutka :) Oto dowód, że mól książkowy wcale nie jest aspołeczny - potrafi bawić się na koncertach i wychodzi mu to nieźle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto mówił, że mole książkowe są aspołeczne? :D Czas przełamać stereotypy!

      I faktycznie przydałoby mi się trochę przytyć... :D

      Usuń
  2. Też tam byłam, tylko gdzieś tak od 19, bo wcześniejsze atrakcje jakoś mnie nie interesowały. Koncert Enej był super, genialne były fajerwerki na koniec;) Lato z Radiem też miło wspominam i mam nadzieję, że za rok też ktoś fajny przyjedzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fajerwerki już z Basią nie zostałyśmy... A byłaś może w ubiegłym roku? To było wtedy, kiedy występowała Maryla Rodowicz i słychać było śpiewaną przez nią piosenkę "Małgośka" aż z prawie drugiego końca miasta. :D

      Usuń
  3. Super impreza jak widzę. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, u mnie również fotorelacja z tej imprezy. :-D

    Koncert był super. Naprawdę świetnie się bawiłam, tylko szkoda, że nie zdobyłyśmy tych autografów. No, ale co zrobić, może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekt i Enej? Ale super!

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie... uwielbiam wszelkiego rodzaju festyny :)
    serce ze sklepu, dostałam na walentynki - http://angieofficial.blogspot.com/2013/02/cos-o-czternastym.html

    Enej ♥
    w moich okolicach będą za półtora tygodnia na Święcie Ziemi Gdowskiej bodajże....
    i tu muszę się zgodzić. wspomnień nikt nie odbierze więc warto je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja z kolei dwa razy odpisuję, bo komentarza do najnowszego posta nie zauważyłam xD
    wiem, że ciężko jest się zdecydować dlatego pytam o zdanie czytelników ;)
    dzięki za głos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że się dobrze bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo ale super :) tez bym sie wybrała na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że było pozytywnnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio byłam na koncercie Eneja. Świetna zabawa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)