czwartek, 3 października 2013

Wyzwanie z Lucy Maud Montgomery.

Mogliście nie czytać żadnej z jej książek. Ale na pewno słyszeliście czy to o Ani, czy to o Emilce, a może i o innych bohaterach powieści tej kanadyjskiej pisarki. Ja słyszałam, "Anię z Zielonego Wzgórza" podczytywałam i trochę oglądałam. A jakiś czas temu wpadłam na pomysł, żeby poznać wreszcie cały cykl, a niedawno - żeby przeczytać i inne książki L.M. Montgomery. Więc powstało wyzwanie. Wyzwanie dotyczące twórczości Lucy Maud Montgomery i jej samej. Wczoraj w bibliotece wypożyczyłam jej biografię i... od niej zacznę. A potem będzie Ania, Emilka i inne powieści...


8 komentarzy:

  1. Powodzenia! :)
    Ja całą serię o Ani mam za sobą. Czytałam jeszcze będąc w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, więc losy Ani poznałaś bardzo wcześnie, gratuluję! :-).
      I dziękuję oczywiście!

      Usuń
  2. Czytał i serię o Ani, i Emilce, a nawet "Dziewczę z sadu" - raczej nieprędko do tych książek wrócę, mam tyle innych nieprzeczytanych! Ale życzę powodzenia, bo temat wyzwania bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam mnóstwo jej książek w dzieciństwie. Życzę powodzenia uczestnikom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą biografią. Jakaś taka nijaka, autorka nie przyłożyła się specjalnie,by oddać całą Maud. A zresztą, nawet jej całej nie przeczytałam, oddałam. Jednak znam takich, którym się podobało, więc kto wie... ;-)
    Ogólnie książki LMM wręcz uwielbiam, szczególnie Błękitny zamek i Historynkę.
    Życzę powodzenia (fajny bannerek, też mam takie wydanie Ani:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czytałam cały cykl o Ani, a także i inne powieści Maud. I choć Jej książki opierają się na jednym schemacie, to muszę przyznać,że są urocze. Przeważnie opisy przyrody są pozytywnym akcentem książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam serię o Ani i do dziś mam do niej sentyment. Teraz poluję na "Błękitny zamek". Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)