wtorek, 19 listopada 2013

Podaruj książkę... #2. Dla miłośnika muzyki.

Nieco ponad tydzień temu prezentowałam książki, jakie można podarować z okazji Świąt Bożego Narodzenia (ewentualnie z innego powodu bądź też zupełnie bez okazji) miłośnikowi historii. A ponieważ zaproponowaliście dwa kolejne tematy, wybrałam jeden z nich...

Dziś książki, które można włożyć pod choinkę miłośnikowi muzyki!


"Śpiewając kolędy" to pozycja, która na pewno przyda się w okresie świątecznym. Oprócz tekstów mniej lub bardziej znanych kolęd zawiera także rozważania. "Barbra Streisand. Cudowna dziewczyna" to biografia artystki obdarzonej pięknym głosem. Rarytas dla fanów, ale i także na pewno ciekawa pozycja dla tych, którzy mniej znają tę panią. "German. Osobisty album Anny German" to tym razem gratka dla miłośników piosenek piosenkarki, o której niedawno zrobiło się głośno za sprawą serialu opowiadającego o niej i o jej historii. Oczywiście wszelkie biografie ulubionego artysty obdarowywanego będą na pewno przez niego mile widziane! A "Powróćmy jak za dawnych lat... Historia polskiej muzyki rozrywkowej" to publikacja dla tych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę o muzyce lub dla tych, którzy okres lat 1900-1939 znają... dzięki niezapomnianym piosenkom.

Za tydzień (znów pojęcie względne...) propozycje książek, które można podarować miłośnikom robótek na szydełku i na drutach. Możecie w komentarzach znów podsuwać pomysły na kolejne odcinki cyklu! :-).

3 komentarze:

  1. No cóż, jest tyle rozmaitych albumów i biografii muzycznych artystów, że praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie:) Moja córka ma całkiem pokaźną kolekcję publikacji związanych z Beatlesami i Queen, a ciągle znajduję kolejne, które z pewnością kiedyś znajdą się na jej regale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama również mam biografię zespołu Queen. W młodości był to jeden z ulubionych zespołów mojej Mamy, jeśli nawet nie ulubiony. A upodobanie do ich piosenek chyba odziedziczyłam w genach :-).

      Usuń
  2. ksiazka to swietny pomysl na prezent

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)