środa, 6 listopada 2013

Przegapiłam urodziny!

Tak to jest, jak dwa komputery w domu stoją zepsute, Internetu brak, a czasu, żeby pójść do biblioteki nie ma. A przede wszystkim, gdy po prostu zapomina się o urodzinach. Urodzinach własnego bloga, które były wczoraj. Już drugich. Ale ten czas szybko leci... To niesamowite uczucie pisać o kolejnym roku spędzonym z Wami, drodzy Czytelnicy, o możliwości współprac z kolejnymi wydawnictwami... A przede wszystkim chyba doszłam do wniosku, że ten blog to już część mojego życia.

Czego bym sobie życzyła? Przede wszystkim chęci do czytania i recenzowania książek, rozkręcenia bloga również na innych płaszczyznach i stałego kontaktu z Wami. No i koniecznie, żeby do biblioteczki wpadła jeszcze masa interesujących tytułów! :-D.


14 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji blogowych urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego wszystkiego;)
    I dla Kotka też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przekażę, hehe ;-).

      Usuń
  3. Życzę więc dalszego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych niezapomnianych lektur i długich lat przyjemności blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci wszystkiego tego, czego sama sobie zażyczyłaś, a od siebie dodam jeszcze wytrwałości i nieustannej frajdy z prowadzenia bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! :) Przede wszystkim radości z blogowania, a także wielu nowych książek na półce.
    A tym, że przegapiłaś urodziny to się nie przyjmuj. Ja też tak ostatnio miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze, że pamiętałam o urodzinach tego bloga jeszcze jakiś czas przed nimi, a jak przyszło co do czego, to hop! - wyleciało mi z głowy :-).

      Usuń
  8. Gratuluję drugich urodzin i życzę dalszych owocnych latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zatem więcej czasu na czytanie i recenzowanie książek, bo przecież dzięki im istnieje Twój blog. A sprawny komputer i instalacja internetu już wkrótce. Pozdrowienia i całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, naprawdę? No to super, Mamo! <3

      Usuń
  10. Dziękuję wszystkim bardzo, bardzo, bardzo! :-*

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)