wtorek, 21 stycznia 2014

STOS 1/2014

Przyszła zima. I to już tak naprawdę. Śniegu pełno, zaspy trudne do przejścia, mróz, sople i lodówa. A ja to wszystko podziwiam sobie przez okno, bo nie mogę korzystać z tak idealnej pogody na ferie. No niestety, wpadłam z deszczu pod rynnę i jak tylko już prawie wyzdrowiałam z zapalenia oskrzeli (które trzymało mnie od 28 grudnia; tak, pamiętam tę datę) - został tylko kaszel - na następny dzień już byłam chora na... ospę wietrzną. Tak więc siedzę sobie, plany na ferie jak na razie poszły w odstawkę i mam nadzieję na szybkie wyzdrowienie.


A dla towarzystwa mam koty, Twittera no i książki, nie tylko te zaprezentowane na powyższym zdjęciu. No, ale już skoro jakieś prezentuję, to może je dokładniej przedstawię... "Bądź swoją siłą" (prezent gwiazdkowy od Mamy) to książka, którą przedstawiałam w chyba najkrótszym wpisie w historii tego bloga, ale jej recenzja pojawi się dopiero w 2015 roku ;). Kolejno drugi i trzeci tom serii "Pretty Little Liars" (z biblioteki). Wciągnęłam się w serial, mówię Wam, ale się wciągnęłam...! "Królestwo łabędzi" (z biblioteki) ma piękną szatę graficzną, a także... dość dużą czcionkę, z tego, co przeglądałam ;). "Bella i Sebastian" (prezent gwiazdkowy mojej Siostry) to książka, co do której mam przypuszczenia, że pod koniec się poryczę, ale oby się jednak nie sprawdziły. "Był sobie książę" (prezent mikołajkowo-wigilijkowy od koleżanki z klasy) podobno jest czymś w rodzaju słodkiego romansu; oby jednak mi się spodobała. "Osobliwy dom Pani Peregrine" (pożyczone od Ciarolki) jak na razie przeglądałam i wydaje się niesamowita, nieco nawet przerażająca... "Sposoby na zdrowy styl życia od Mai Sablewskiej" (pożyczone od Ciarolki) już zrecenzowałam. Podobnie jak ostatnie książki w stosiku - "Kodeks Bracholi dla Rodziców" i "Shakira. Bose stopy, białe sny" (egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa SQN).

A Wy macie już ferie? Jak się przedstawiają Wasze plany? :).

12 komentarzy:

  1. "Osobliwego domu..." szczerze zazdroszczę:) I życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Życzę przyjemnje lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stos! :) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny stosik! Przyjemnej lektury, wielu pozytywnych wrażeń podczas czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kilka interesujących pozycji obok laleczki z odrobinę przerażającym spojrzeniem.;D Nie czytałam, ale jestem bardzo ciekawa "Pretty Little Liars". Serial podobno jest niesamowity, więc może warto spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażające spojrzenie, mówisz? :D

      Usuń
  6. Niezły ten stos...Widzę,że na samej górze Demi Lovato. Też tą książkę dostałam na święta,od mamy xD. Mam nadzieję,że szybko wyzdrowiejesz. :) /Niallex

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Najchętniej przeczytałabym "Osobliwy dom Pani Peregrine" i "Królestwo łabędzi". Czytałam natomiast PLL (do 5 części, przy której się wkręciłam, ale utraciłam kontakt z koleżanką od której pożyczałam PLL i przygoda z tymi książkami na razie się dla mnie skończyła, planuję jednak zacząć kupować i zgromadzić całą serię u siebie)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)