piątek, 25 lipca 2014

Casting Sunkiss - żel rozjaśniający do włosów



Cześć wszystkim!

Chciałabym opowiedzieć Wam dzisiaj o żelu rozjaśniającym Casting Sunkiss marki L'ORÉAL PARIS. Dostępny jest on w trzech wersjach odpowiednich dla danego koloru włosów: sama mam 02, czyli ten przeznaczony dla odcieni średniego blondu (chociaż miałam nieco ciemniejsze, ale bałam się, że nie będzie widać żadnej zmiany). Jeśli nie chcesz niszczyć włosów farbą, ale chciałabyś je delikatnie rozjaśnić lub zrobić sobie pasemka - ten produkt jest dla Ciebie!

Jakie są zalety żelu Casting Sunkiss? Nie niszczy on włosów, rozjaśnienie jest stopniowe, więc można samemu zdecydować, jaki odcień chce się uzyskać, ma bardzo przyjemny zapach (nie ma nic gorszego niż kosmetyk, który brzydko pachnie) i fajny design. Efekt pogłębia się z każdą aplikacją. U mnie bardzo dobrze widoczny jest w świetle - niektóre pasma moich włosów są już rozjaśnione do koloru blond! Juhuu! Jedyny minus to cena, ale ponieważ jest to nowość, myślę, że z czasem ten żel stanieje.

I jak? Dacie się przekonać? :) Do następnego wpisu, buziaki!

3 komentarze:

  1. Super wpis ! :)
    http://pandacatjulia.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś i ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Rossmannie za 27,99 zł :)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)