niedziela, 2 listopada 2014

JĘZYKI OBCE: "Fiszki. Konstrukcje egzaminacyjne"


Fiszki, fiszki... Stali czytelnicy mojego bloga na pewno znają moje zamiłowanie do tej metody nauki. Karteczki ze słówkami są naprawdę przydatne, szczególnie dla wzrokowców. Nie będę tu zatem długo się rozwodzić nad tematem fiszek, nie będę tworzyć esejów...


... po prostu powiem, że na fiszkach na pewno się nie zawiedziecie. Jako tegoroczna maturzystka będę potrzebować jak najwięcej materiałów do nauki języka angielskiego (poziom rozszerzony, to zobowiązuje!),
a fiszki to skuteczna, niezawodna i szybka metoda na naukę. Konstrukcje egzaminacyjne to pozycja przeznaczona dla osób na poziomie zaawansowanym języka angielskiego. Są to idiomy, których znajomość zdecydowanie powiększy nasz zasób słownictwa... może też pozwoli zaszpanować wśród znajomych ;).

Na stronie fiszki.pl znajdziecie teraz promocję - przedstawioną przeze mnie pozycję możecie kupić za 7,99zł! To chyba nie jest wielki wydatek, a można naprawdę skorzystać :) A Wy? Korzystacie z fiszek? A może dopiero planujecie się z nimi bliżej zapoznawać? Dajcie znać, jak idzie Wam nauka!


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Cztery Głowy.

4 komentarze:

  1. Fiszki to bardzo dobry pomysł ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po fiszki zapraszamy do naszego sklepu http://wkarteczkach.pl/. W piątek 14 listopada rusza wielka promocja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  4. To swietny pomysl,polece swoim dzieciom i uczniom,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)