środa, 7 kwietnia 2021

Języki obce: wydania specjalne magazynów Colorful Media

Colorful Media Podstawy francuskiego, Podstawy rosyjskiego

Jeśli uczycie się języków obcych, to być może znacie magazyny wydawane przez Colorful Media, dzięki którym w przystępnej formie możemy ćwiczyć naszą znajomość słownictwa. Z wiadomych powodów wpis ten ma charakter czysto informacyjny - nie jest to recenzja, bo czasopism od deski do deski nie czytam 😉.

Jakiś czas temu w moje ręce trafiły "Podstawy francuskiego" oraz "Podstawy rosyjskiego". Są to wydania specjalne magazynów "Francais Present" i "Ostanowka Rossija", dedykowane osobom początkującym. Ojczystego języka mieszkańców kraju nad Loarą uczyłam się w gimnazjum (i drobiazgi jeszcze pamiętam), natomiast z rosyjskim nie miałam do czynienia w szkole. A szkoda, bo chciałabym znać chociaż alfabet, by móc bez przeszkód czytać w tym języku. Zawsze to łatwiej jest jednak mieć pewne podstawy - przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia, bo ciężko mi uczyć się zupełnie od zera i zwykle po prostu odpuszczam.

Te wydania specjalne spodobały mi się ze względu na ich formę. Jest kolorowo - dużo zdjęć, grafik, ramek, czytelny układ tekstu. Wszystko jest przejrzyste i przyjemne dla oka. Do każdego artykułu sporządzona jest lista trudniejszych słówek z ich tłumaczeniem. Poniżej możecie zobaczyć przykładowe strony (kliknijcie na zdjęcie, aby je powiększyć):


Podstawy rosyjskiego Colorful Media

Podstawy francuskiego Colorful Media

Za egzemplarze dziękuję Wydawnictwu Colorful Media
Moje media społecznościowe:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)