środa, 9 listopada 2011

Magda.doc

Marta Fox - "Magda.doc", Siedmioróg

Z twórczością pani Marty zapoznałam się w pierwszej klasie gimnazjum, kiedy to w szkolnej bibliotece natknęłam się na jej książki. Wypożyczyłam jedną czy dwie na próbę... i tak mi się spodobały, że nie zauważyłam, kiedy zaczęłam czytać następne :).

"Magda.doc" to powieść o osiemnastoletniej dziewczynie, która dobrze się uczy, nie chadza na randki, jest miła, uczynna - słowem jest takim typem, który już (niestety) zanika. Prowadzi swój komputerowy dziennik, a komputer nazywa Dżordżem. I mimo, że, można by pomyśleć, taka z niej szara myszka, to jednak cicha woda brzegi rwie. Magda zachodzi w ciążę. To zdarzenie sprawia, że wszystko się rujnuje. Relacje z matką ulegają całkowitemu pogorszeniu, rozpada się znajomość z nieodpowiedzialnym chłopakiem, pojawiają się kłopoty w szkole i z maturą... Na szczęście Magdzie pomaga ojciec chłopaka - co za zbieg okoliczności, też Łukasz, tyle że senior :).

Książka ma swoją kontynuację - "Paulina.doc", niestety, jeszcze nie czytałam, bo jakoś nie było okazji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)