czwartek, 3 września 2020

Anna Lewandowska - "Healthy sweets by Ann"

Książka "Healthy sweets by Ann" czekała na swoją recenzję ponad... miesiąc, bo wciąż rozpaczliwie poszukiwałam weny, aby skorzystać z któregoś z przepisów. Właśnie w ten sposób chciałam ją Wam zaprezentować i wreszcie nadszedł dzień, kiedy zainspirowana jedną z receptur przyrządziłam śniadanie... Ale najpierw nieco o książce 🤭...

Znajdziemy w niej mnóstwo przepisów na zdrowe słodkości - odkąd bycie fit jest w modzie, kolejne osoby prześcigają się w tym, aby wymyślić zdrowe wersje znanych przysmaków. Kreatywność w kuchni jest... na wagę złota. W książce Anny Lewandowskiej nieco trudności nastręczał mi dobór składników - nie tyle niemożliwość ich zdobycia, bo już niemal w każdym sklepie dostaniemy napój roślinny czy ksylitol - ale niektóre z nich są dość kosztowne. Niemniej jednak książkę polecam - jest pięknie wydana i każdy, kto interesuje się zdrowym odżywianiem na pewno chętnie skorzysta z receptur Anny Lewandowskiej 🍰.

 

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Burda Książki :)

Moje media społecznościowe:
  

2 komentarze:

  1. Super pomysł na taką recenzję - mam nadzieję, że śniadanko smakowało:))
    Buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są to dla mnie pozycje. Nie zaczytuje się w takich książkach chętnie, ale wiem, że znajdzie ona wielu fanów.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)