poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Recenzja przedpremierowa! Greta Drawska - "Rytuał"

 


Czytacie polskie kryminały? Muszę przyznać, że do pewnego momentu nie przepadałam za twórczością naszych rodzimych autorów, ale od czasu do czasu trafiają się perełki.

"Rytuał" to całkiem udany debiut Grety Drawskiej. Na  moją pozytywną ocenę wpływa z pewnością fakt, że autorka wplątała w fikcyjną fabułę interesujące fakty historyczne związane z miejscem akcji. Książka dużo dzięki temu zyskuje! Takie historie bardzo mi się podobają, ponieważ nabierają autentyczności i wciągają czytelnika 🤩. Przy okazji można się dowiedzieć co nieco na temat dawnych czasów w danym regionie, choć trzeba uważać - niektóre elementy są również efektem bujnej wyobraźni twórcy!

Nasi bohaterowie - pani prokurator Wanda Just, która wraca do rodzinnego miasteczka, na tzw. "stare śmieci", oraz podkomisarz Piotr Dereń - zmagają się nie tylko z koniecznością rozstrzygnięcia tego, kto dokonał makabrycznego, krwawego morderstwa, ale i z problemami natury osobistej... jak to już w życiu bywa.

Premiera książki już 2 września!

 

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova ♥ 
Moje media społecznościowe:
  

1 komentarz:

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)