środa, 28 października 2020

Rachel Winters - "Co powiesz na spotkanie?"


"Co powiesz na spotkanie?" to kolejna książka z serii "Mała Czarna", którą miałam okazję przeczytać. Życie Evie kręci się wokół filmu. Nie, nie jest aktorką. Nie jest producentką. Nie reżyseruje też filmów. Pracuje jako asystentka agenta filmowego. Pewnego dnia wchodzi w nietypowy układ ze scenarzystą, dzięki któremu dowiemy się, czy możliwa jest miłość rodem z komedii romantycznej 😍.


Co to jest za książka, moi drodzy! Koniecznie, naprawdę koniecznie po nią sięgnijcie. Lekka, przyjemna, przesiąknięta humorem (wielokrotnie wprost wybuchałam śmiechem - to nie było nawet zwykłe, dyskretne chichotanie, a duża zasługa w tym z pewnością i tłumacza). Wprost nie sposób nie zachwycić się tą książką (choć zupełnie słusznie można zarzucić jej przewidywalność). Dla mnie jej lektura była niezwykłą przyjemnością. I nie mogę nie dodać, że jak zwykle okazuje się, że życie pisze najlepsze scenariusze! 😁


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Albatros!

Moje media społecznościowe:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)