piątek, 13 listopada 2020

C.J. Tudor - "Inni ludzie"


"Inni ludzie" to kolejna książka autorstwa C. J. Tudor, którą miałam okazję przeczytać - niedawna premiera od Wydawnictwa Czarna Owca.

Historia sama w sobie jest ciekawa - głównym bohaterem jest ojciec, który od lat szuka swojej córki, nie chcąc uwierzyć w jej śmierć. W fabule pojawiają się rozmaite tajemnicze wątki, mniej lub bardziej przyziemne, całkiem oryginalne. Autorka jednak nie uniknęła przewidywalności i... nudy. Miałam też wrażenie, że zbyt dużo tu różnych pomysłów na przebieg fabuły, przez co powstaje misz-masz. Pewne tajemnicze, dość mroczne w odbiorze wątki spłycone zostały do czystej metafizyki. Nie gra mi też kilka fragmentów, mam wrażenie, jakby nie do końca zostały wyjaśnione. To chyba już cecha charakterystyczna dla twórczości tej autorki. Co do bohaterów - wydaje mi się, że najciekawszą, najbardziej wyrazistą postacią była Fran. Przyciągnęła moją uwagę ze względu na swego rodzaju charyzmę.

Bez względu na wymienione wady polecam jednak twórczość tej autorki, bo w jej książkach bardzo podoba mi się nastrój grozy...


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Czarna Owca!

Moje media społecznościowe:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)