poniedziałek, 16 listopada 2020

Mary Kubica - "Tamta kobieta"



"Tamta kobieta" to pierwsza książka M. Kubicy, którą miałam okazję przeczytać. Spodobał mi się styl pisania autorki, jest on przystępny - dzięki temu powieść czyta się płynnie. Fabuła została bardzo dobrze wykreowana. Sadie wraz z rodziną przeprowadza się do domu odziedziczonego przez męża po siostrze, która popełniła samobójstwo. Dom ma jeszcze jednego lokatora - nastoletnią córkę zmarłej kobiety. Czy przeprowadzka będzie szansą na nowe życie czy początkiem poważnych problemów?

Miałam kilka swoich teorii, poglądów na rozstrzygnięcie fabuły, ale autorka prędzej czy później pozbawiała mnie złudzeń i okazywało się, że nie tędy droga. W pewnym momencie jednak już domyśliłam się o co chodzi (i ta kwestia, nawiasem mówiąc, sama w sobie nie grzeszy oryginalnością), ale znów autorka zaskoczyła mnie - tym razem dołożeniem do wszystkiego niebanalnego pomysłu.

PS W przygotowaniu jest ekranizacja tej książki na Netflixie. Jestem ciekawa sposobu jej realizacji.


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Poradnia K!

Moje media społecznościowe:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)