niedziela, 2 stycznia 2022

Michele D'Ignazio - "Nowa praca Świętego Mikołaja" | recenzja


Wyobraźcie sobie, że nasz dzielny Święty Mikołaj... traci pracę. Panuje kryzys, Poczta Ogólnoświatowa tonie w długach, a prezenty mają być dostarczane odtąd za pomocą dronów. Jak zatem Święty Mikołaj poradzi sobie w nowej rzeczywistości i czy uda mu się znaleźć zatrudnienie?

Książka autorstwa Michele D'Ignazio z ilustracjami Sergio Olivotti jest przeznaczona dla dzieci i idealnie nadaje się do czytania w okresie okołoświątecznym. Nie jest to może historia uniwersalna, jak często bywa w przypadku świątecznych opowieści. Mnie, jako starszą czytelniczkę ta lektura nie do końca ukontentowała - spodziewałam się chyba czegoś bardziej zabawnego, niż finalnie otrzymałam. Niemniej, jest to historia na wskroś oryginalna i powinna spodobać się małym czytelnikom, czyli grupie docelowej. Znajdą w niej zarówno humor, jak i swoistą lekcję... cierpliwości!

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Nasza Księgarnia [współpraca].

Moje media społecznościowe - zachęcam do zaobserwowania!

2 komentarze:

  1. O tak - dzieci teraz cierpliwosci nie maja, wiec może się i z tej książki się jej nauczą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie uniwersalne książki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)