czwartek, 3 lutego 2022

Anna Lewandowska - "2022. Rok pełen inspiracji" | recenzja


Korzystacie z kalendarzy, plannerów, terminarzy? Gdy jeszcze studia odbywały się w stacjonarnym trybie, nie mogłam bez kalendarza funkcjonować. Znacznie ułatwiał mi codzienność i pomagał czuć się uporządkowaną 😊.

Dzięki uprzejmości księgarni TaniaKsiazka.pl otrzymałam kalendarz Anny Lewandowskiej na 2022 rok. Jest to połączenie terminarza z inspirującymi wskazówkami, które pomogą nam przeżyć ten czas z większą świadomością własnego ja i znaleźć równowagę w codziennym życiu.

Na początek przyznam, że jestem absolutnie zachwycona wydaniem. Widać dużą dbałość o szczegóły, estetykę. W środku znajdziemy sporo miejsca na własne zapiski - zarówno na rozkładówkach poszczególnych dni, jak i na kartkach, które możemy rozdysponować według własnego uznania. Każdy miesiąc w "Roku pełnym inspiracji" ma swój temat przewodni (np. styczeń to harmonia, luty - miłość), na którym skupimy się wraz z autorką. Anna Lewandowska przywołuje inspirujące cytaty i podsuwa własne wskazówki. Gdy czytałam te przewidziane na styczeń, nie mogłam nie zauważyć, że powiela frazesy, które doskonale są nam znane (np. nie porównuj się do nikogo innego). Czasem jednak musimy sobie o pewnych kwestiach przypomnieć, bo znać, a wcielać w życie to dwie różne sprawy.

Ze swojej strony polecam ten kalendarz. Bardzo przypadł mi on do gustu i na pewno będę z niego w tym roku korzystać! Swój egzemplarz wraz z innymi bestsellerami wydawniczymi możecie dostać w księgarni TaniaKsiazka.pl.


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Księgarni Tania Książka [współpraca].

Moje media społecznościowe - zachęcam do zaobserwowania!

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te inspirujące wskazówki. Ładnie prezentuje się ten kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie inspirujące planery i kalendarze, a ten jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)