piątek, 12 sierpnia 2022

James Patterson, Chris Grabenstein - "Max Einstein ratuje przyszłość" | recenzja


"Max Einstein ratuje przyszłość" to trzeci tom przygód niezwykle uzdolnionej dziewczynki. Poprzednie części serii nie są mi niestety znane, tę zaś otrzymałam dość niespodziewanie od Wydawnictwa Zygzaki 😊. Być może gdybym znała cały cykl od początku, byłabym lepiej zorientowana w historii głównej bohaterki, ale i tak nie wypadło to źle!

W tej części serii Max wraz ze swoimi przyjaciółmi muszą znaleźć sposób na rozwiązanie problemu głodu na świecie. Jest to przygodówka w klimacie science fiction dla dzieci i młodzieży. Czytając tę książkę, można wyobrażać sobie, jak gdyby oglądało się kreskówkę! To bardzo ciekawe odczucie. Przyczepię się jednak do opisu z tyłu okładki - głosi on, że Max buduje wehikuł czasu, ale jakoś nie natknęłam się w powieści na tę scenę...

A Wy znacie przygody Max Einstein?


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Zygzaki [książka-niespodzianka].

Moje media społecznościowe - zachęcam do zaobserwowania!

1 komentarz:

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)