wtorek, 5 lipca 2022

Lia Middleton - "Gdy ją odnajdą" | recenzja



"Gdy ją odnajdą" to niedawna - czerwcowa - premiera Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Jest to thriller psychologiczny, w którym główną rolę odgrywa nakręcająca się spirala kłamstw, od których nie ma już odwrotu.

Nie jestem zwolenniczką zdradzania dużej ilości informacji na temat fabuły - każdy może bez problemu znaleźć opis książki w Internecie, a poza tym, co jeśli wymsknęłoby mi się o słowo za dużo i zepsułabym komuś radość z lektury? Dlatego o fabule nie opowiem w recenzji, lecz pozostawię zajawkę: co naprawdę wydarzyło się pewnej listopadowej nocy w domu Naomi?

Już dawno czytałam thriller psychologiczny, więc ta pozycja była dla mnie dość udanym powrotem do gatunku. Początkowo książka bardzo mnie wciągnęła i czytałam ją dość sprawnie. Snuta przez autorkę intryga nakazuje czytelnikowi zastanawiać się nad rozwikłaniem zagadki. W pewnym momencie jednak odniosłam wrażenie, że książka jakby się rozwlekała. Napięcie trochę zeszło... Co do zakończenia, nie takiego się spodziewałam. Miałam nadzieję na to, że losy bohaterów potoczą się w innym kierunku, ale autorce przyświecał inny zamysł 🤔. "Gdy ją odnajdą" nie jest może wybitnym thrillerem, natomiast dobrze ukazuje psychikę człowieka: to, jak jedno traumatyczne wydarzenie w naszym życiu może wpłynąć na nasze losy. I jak wiele zależy od decyzji, które podejmujemy.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Prószyński i S-ka [współpraca].

Moje media społecznościowe - zachęcam do zaobserwowania!

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię czytać thrillery psychologiczne więc zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. W czytaniu - ciekawe, czy też będę miała podobne odczucia.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)