poniedziałek, 28 września 2020

Sarah J. Maas - "Szklany tron"


Żałuję, że dopiero teraz sięgnęłam po cykl "Szklany tron"! Wspaniały klimat, który wykreowała autorka otoczył mnie magią i wciągnął do świata głównej bohaterki ✨. Celaena, legendarna zabójczyni, ma zmierzyć się w turnieju o tytuł Królewskiego Obrońcy. Jest kandydatką samego księcia, a stawką jest nie tylko fucha u boku króla, ale i upragniona wolność, na którą długo czekała.

Choć zachwycam się tą książką, muszę przyznać, że nie jest ona pozbawiona wad... Pewne fragmenty były dość infantylne (jak np. dialogi głównej bohaterki z księciem), a początek powieści nie zapowiadał się obiecująco. Jednak w miarę upływu stron coraz bardziej wtapiałam się w fabułę, czemu zapewne pomógł też intrygujący (i nieunikniony) wątek miłosny... Jak już Wam zdradziłam, jestem team Celaena i Chaol! 😍💙 I nie mogę się już doczekać, aby przeczytać kolejną część!


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Uroboros :)
Moje media społecznościowe:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)