piątek, 19 lipca 2019

Remigiusz Mróz - "W kręgach władzy I. Wotum nieufności"




O swoich początkach z twórczością Remigiusza Mroza mogłabym powiedzieć, że były to dość... chłodne stosunki (sic!). Jako pierwszą z jego książek przeczytałam "Hashtag", kolejną (niedawno) - "Listy zza grobu". W obu dopatrzyłam się dość abstrakcyjnych zakończeń, mimo początkowo obiecujących historii. Czy "Wotum nieufności", będące pierwszym tomem serii political fiction "W kręgach władzy", okazało się w moim przypadku podobnym rozczarowaniem czy może pozytywnym zaskoczeniem?





Zdecydowanie opcja druga. Jest to dobrze napisana powieść z gatunku political fiction. Wciąga, intryguje. Perfekcyjnie odsłania sekrety skrywane w sejmowych kuluarach. Walka o władzę przybiera tu postać ciosów bezwzględnie i precyzyjnie wymierzanych w rozmaite czułe punkty bohaterów. Nie będę mówić, że książka jest idealna, bo dopatrzyłam się w trakcie lektury kilku chyba typowych dla Mroza niedociągnięć i naciągnięć, choć w późniejszym czasie ulegają one zatarciu. A już na pewno w ogólnym kształcie nie wpływają tak na całość.

Zabieram się zatem za kolejne tomy. Chętnie dowiem się, jakie Wy macie doświadczenia z prozą Remigiusza Mroza. Zapraszam na moje konto na Instagramie, gdzie również mówię i piszę o książkach: @hannamariarita.


Inne książki Mroza w mojej opinii: Hashtag | Listy zza grobu | Większość bezwzględna | Władza absolutna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)