piątek, 15 listopada 2019

Na długie jesienne wieczory...

Witajcie! Od wpisu, w którym pokazywałam Wam stos książkowy nie minął nawet miesiąc, ale zdecydowałam się zaprezentować kolejne pozycje, które wypożyczyłam lub trafiły do mojej biblioteczki na własność. Tak oto widzicie poniższą kupkę szczęścia czytelniczego mola :).





Zatem od góry:*
3. Barry Schwartz - Dlaczego pracujemy
4. Hannah Fry - Matematyka miłości
5. Margaret Heffernan - Niemierzalne
6. Marta Szarejko - Seksuolożki
7. Daniela Lamas - Robimy wszystko, co w naszej mocy. Opowieści z OIOM-u
10. Kerry Daynes - Oko w oko ze złem
11. Michalina Wisłocka - Sztuka kochania
12. Andrzej Gryżewski, Przemysław Pilarski - Sztuka obsługi penisa
13. Kuba Wojewódzki - Nieautoryzowana autobiografia


Pięć pierwszych pozycji to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Relacja - książki z serii #TED. Na chwilę obecną przeczytałam trzy z nich, natomiast zrecenzowałam dwie (linki do recenzji znajdują się powyżej przy odpowiednich tytułach), a opinia o kolejnej pojawi się za jakiś czas. Pozostałe zdobycze są z bibliotek, i wśród nich też znajdują się książki, które już przeczytałam.

Koniecznie dajcie znać, czy mieliście okazję zapoznać się z którymś z tych tytułów i jak wypadł w Waszej ocenie 😊.

*Niektóre linki do recenzji dodałam po tym, jak książki zostały już przeczytane, a opinie opublikowane. W momencie powstania tego wpisu, na blogu były zamieszczone recenzje książek oznaczonych numerami 1, 2 i 8.

27 komentarzy:

  1. Pokaźny stosik :) Nic z tych książek nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jest tych książek :D.

      Usuń
    2. Przynajmniej jest w czy, wybierać :)

      Usuń
    3. Nie wiem, czy to dobrze, bo za każdym razem, gdy skończę czytać jedną książkę mam spory dylemat, po którą sięgnąć w następnej kolejności :D :D.

      Usuń
  2. Książkę Wojewódzkiego mam cały czas w planach. Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no - pokaźny stosik! Szczególną uwagę zwróciłam na drugą pozycję od dołu stosika:)))) ciekawić mnie będzie recenzja o niej:))))))
    Serdeczności i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D. To akurat nie tak, jak myślisz, chociaż w sumie nie wiem też sama do końca, czego się spodziewać :D. Generalnie jest to ponoć książka o męskiej seksualności, w formie rozmowy autorów.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ostatnio w sumie sięgam po tego typu książki :).

      Usuń
  5. "Sztuka obsługi penisa"? O tej książce jeszcze nie słyszałam :D Ostatnio powstało wiele książek w tej tematyce, także takie dla dzieci. Temat płci i seksu przestaje być tematem tabu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł to nawiązanie do "Sztuki kochania" Michaliny Wisłockiej, którą też mam w stosiku i która zrewolucjonizowała można by powiedzieć podejście do seksu w ówczesnej Polsce :D. Wieeeem, jak on brzmi haha! Tak jak tam wyżej pisałam, generalnie to rozmowa autorów o różnych aspektach męskiej seksualności.

      Usuń
  6. Kilka książek znam. Ciekawią mnie "Seksuolożki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bardzo zaciekawiły - na tyle, że chciałam nawet zakupić, ale udało mi się dorwać w bibliotece!

      Usuń
  7. TED Books? O rany, nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje! A ja uwielbiam oglądać TEDy. Muszę się wokół nich zakręcić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam jedynie część tej "serii",a jest ich więcej :).

      Usuń
  8. Witam. Ciekawy zestaw książek. Ja też mam swój stosik jesienno-zimowy i czytam i staram się czytać ;) bo to dobry czas. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego czytania! Z Twojego stosiku nie czytałam żadnej książki :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Sztukę kochania" koniecznie muszę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)