czwartek, 24 października 2019

Co za s(z)tos!

Moi Drodzy, jakże dawno publikowałam niegdyś bardzo popularny na rozmaitych blogach z recenzjami post przedstawiający... STOS KSIĄŻKOWY! Nie ukrywam, że takiego rodzaju wpisy cieszyły się dużym Waszym zainteresowaniem, podobnie jak i ja uwielbiałam takie oglądać na innych blogach, bo nic tak nie cieszy oka, jak widok tylu książek.

Dzisiaj pokażę Wam te, które udało mi się dorwać w bibliotekach (w tym większość w bibliotece uniwersyteckiej!). Jedną z nich już zrecenzowałam ("Becoming. Moja historia" Michelle Obamy - klik tutaj, aby przeczytać moją opinię).


Które z tych książek znacie bądź wpadły Wam w oko? :)

19 komentarzy:

  1. Masz co czytać. Oby wszystkie te lektury okazały się udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny stosik... zapowiada się zaczytany miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps Posiadasz facebook? Ja również - będę obserwować ;)

      Usuń
    2. Tak, odnośnik do fanpage'a jest na górze po prawej stronie :). Dziękuję! Podaj też nazwę swojego :).

      Usuń
    3. Na moim blogu po prawej stronie jest przekierowanie :)

      Usuń
  3. Miłego czytania! Z Twojego stosiku nie czytałam żadnej książki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stosik, choć przydałby się jeszcze krótki opis każdej ;p. Ja najbardziej lubię oglądać zdjęcia półek zapełnionych książkami ^^ niektórzy mają wspaniałe biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili, gdy opublikowałam ten post, miałam przeczytaną jedną książkę z powyższego stosika i zamieściłam odnośnik do opinii o niej.

      Chyba że chodzi Ci o opis nie w sensie recenzji, tylko o czym jest dana pozycja - osobiście nie lubię czegoś takiego, uważam, że można sobie wygooglować to, co nas interesuje :D. A tak niepotrzebnie dołożyłabym tekstu ;).

      Usuń
  5. Czytałam tylko "Wielki ogarniacz życia" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo - pokaźny stosik! Teraz tylko zapotrzebowanie na dużo wolnego czasu i można "pochłaniać" te książki:))
    Serdecznie pozdrawiam i buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki jeszcze nie jestem przytłoczona nadmiarem obowiązków studenckich - czytam i czytam, może uda mi się ukończyć "52 book challenge" :D. Odpoczywam po załatwianiu papierologii, jak to za każdym razem na początku października ;).

      Usuń
  7. "Wielki ogarniacz życia" - brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaczęłam czytać, także niedługo pewnie będzie recenzja :).

      Usuń
  8. Ze stosiku czytałam tylko "Becoming" i bardzo mi się podobało, ale mam w planach również książkę Pani Jadowskiej. Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)