niedziela, 11 lipca 2021

Nowości i zapowiedzi wydawnicze #7

Czas na kolejne zapowiedzi wydawnicze! Lipiec przyniesie sporo ciekawych tytułów. A jako że zdałam wszystkie egzaminy w pierwszym terminie i mam wakacje, to liczę na to, że tego lata poznam godne polecenia książki. Zobaczmy zatem, co przygotowały dla nas wydawnictwa...

Zapowiedzi lipiec 2021


1. Rozmowy z seryjnymi mordercami. Głosy zza krat - Christopher Berry-Dee
(Czarna Owca, premiera: 28.07)
To kolejna książka autora, która ukazuje się na naszym rodzimym rynku wydawniczym. Miałam okazję jak dotąd czytać tylko "Rozmowy z psychopatami" - moją recenzję przeczytacie pod tym linkiem.

2. Czerwony kaszmir - Christiana Moreau
(Czarna Owca, premiera: 14.07)
Opis tej książki od razu nasunął mi skojarzenia z powieścią "Warkocz", którą czytałam dwa lata temu. Bardzo mi się ona spodobała, mimo że początkowo nie polubiłam się ze stylem pisania autorki. Tu również mamy historię kobiet, których losy łączą się w specyficzny sposób...

3. Płonące dziewczyny - C.J. Tudor
(Czarna Owca, premiera: 28.07)
Tę autorkę kojarzę z nastrojem grozy, jaki świetnie potrafi wytworzyć w swoich powieściach:: "Kredziarz", "Zniknięcie Annie Thorne", "Inni ludzie".

4. Zaginiona kobieta - Mary Kubica
(Poradnia K)
Autorka thrillera "Tamta kobieta" powraca z nową książką!

5. Gray Man - Mark Greaney
(Poradnia K)
Książka sygnowana hasłem "jeden z najbardziej oczekiwanych kryminałów 2021 roku". To pierwsza część dziesięciotomowego cyklu, a w przygotowaniu jest film na Netflixie z Ryanem Goslingiem w roli głównej.

6. Sielskie smaki - Olia Hercules
(Prószyński i S-ka, premiera: 20.07)
To książka będąca połączeniem zbioru przepisów kuchni ukraińskiej i opowieści, które prowadzą czytelnika śladami smaków dzieciństwa autorki.

Zapowiedzi wydawnicze lipiec 2021

7. Fizyka rzeczy niemożliwych - Michio Kaku
8. Hiperprzestrzeń - Michio Kaku
9. Fizyka przyszłości - Michio Kaku
(Prószyński i S-ka, premiera: 15.07)
W zestawieniu nie mogły nie znaleźć się książki popularnonaukowe - wydawnictwo Prószyński i S-ka przygotowało aż trzy tytuły autorstwa Michio Kaku: o prawach fizyki, podróżach w czasie, wizjach nauki przyszłości. Każdy z nich zapowiada się niesamowicie interesująco!

10. Milczący zamek - Kate Morton
(Albatros, premiera: 14.07)
Wydawnictwo Albatros poszerza swoją Serię Butikową i w kolekcji pojawia się kolejny tytuł!

11. Znam twój sekret - Sue Watson
(Filia, premiera: 14.07)
Thriller psychologiczny to jeden z moich ulubionych gatunków.

12. Planeta Bałtyk - Andrzej Kruszewicz, Joanna Pawlikowska
(Słowne, premiera: 30.06)
Dobra, tutaj trochę oszukuję, bo ta książka miała swoją premierę w czerwcu... ale akurat nie znalazła się w zestawieniu nowości w ubiegłym miesiącu, więc wpisuję ją teraz! A jest warta uwagi, bo przybliża mnóstwo ciekawostek o Bałtyku i nadmorskim regionie.

5 komentarzy:

  1. Znam twój sekret mogę polecić :) Bardzo dobry, prezentujący wysokim poziom thriller :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaginiona kobieta najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo czytasz, ja praktycznie wcale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych nowości! Niektóre na pewno wybrałabym do czytania.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione słowa.
Bardzo lubię długie komentarze, zatem jeśli chcecie napisać coś więcej - śmiało! Przeczytam i odpowiem na nie z przyjemnością :)

Życzę miłych chwil przy odwiedzaniu mojego bloga :)